Alla inlägg den 15 september 2008

Av Jenny-Blue - 15 september 2008 20:37


Åååh.. Jag ÄLSKAR min bil!!


Den har ju varit inne på service idag eller bilspa, som hon nog själv

hade kallat det.. (om hon nu hade kunnat prata..?!)

   -Och nu spinner hon som en liten kattunge.. 


Ja, det må hända att man hittar en del rost och andra små skavanker, om

man synar henne riktigt noga, men va fan.. Hon e ju min lilla pärla!!

Av Jenny-Blue - 15 september 2008 09:47


Det händer att jag har vernissage ibland..

Mest är det för att få visa upp mina tavlor, men även för att få sålt ut lite av allt jag har på lager.. Jag har i och för sig inte målat någonting sedan i maj, men jag har ändå hur många tavlor som hällst..


Ännu finns det inga nya planer inför nästa vernissage, men jag ska nog vara med på julbassaren, som ev. hålls (för andra året) i Skegrie.

Vi får väl se hur det går med de planerna.. om vi blir tillräckligt många som vill vara med eller inte.. Detta får tiden avgöra och jag berättar hur det slutgiltiga beslutet blir.


En av mina tavlor, med motiv, ser du här:

Av Jenny-Blue - 15 september 2008 09:16


Måndagmorgon, klockan har precis passerat 9 och jag sitter här och skriver.. -E det klokt..?!


Ja, jag tycker faktiskt det! Min bil e på service, så jag är strandsatt här hemma tills mamma kommer och hämtar mig. Tomas har lämnat Jonathan på lekgruppen, så jag har ätit frukost och läst tidningen i min ensamhet idag. Ja, Bella är ju här så riktigt helt ensam är jag inte.


Idag är det jobb på ateljen som gäller.. På schemat står det förberedelser inför båtarna i Helsingborg. Jag och mamma var ju där i fredags, men eftersom det är mycket att göra måste man dela upp det på olika dagar..


Annars har natten varit bra. Jag kunde sova trots allt.. -Skönt!


Nu ska jag ut med Bella, annars blir hela hennes dagsrutin sned och det skulle inte vara så skönt för henne.. Hon kom just förbi och tryckte nosen mot mitt ben. Hon vill ut o kissa..


-Även små hundar har fyra ben..

Av Jenny-Blue - 15 september 2008 01:36


Jag skulle bara säga god natt...

Och varna er för eventuella intressepilar som kan sticka till i ögonen.

För visst är det av största intresse att veta att jag går och lägger mig nu..?


Nä, trodde inte det heller, men jag kan väl säga god natt utan att vara intressant.. sååå..


-God Natt!

Av Jenny-Blue - 15 september 2008 00:30


Ååh nej! Jag tror att jag har gått och blivit gammal.. ?!

Jag skulle gå och lägga mig, men fastnade vid tv:n.. som vanligt..

Sitter och tittar på MTV.. video music awards 2008..(en repris, tror jag..)


Många artister.. såklart..! Kul att titta på deras kläder och alla dessa olika stilar som de har, men jag kan inte låta bli att undra..

-Hur fan ser han ut, han som presenterar hela alltet..?!

Ser han inte totalt ding ut?! Eller är det bara jag som har gått och blivit gammal? Är jag verkligen så himla ute och stenålders, att jag inte fattar att han egentligen är skitcool..? Jag vet på fullaste allvar inte vad jag ska tro.. Kommer jag ens kunna sova inatt.. Vi får väl se..


Tidigare månad - Senare månad

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
September 2008 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards