Alla inlägg den 16 september 2008

Av Jenny-Blue - 16 september 2008 22:22


Nu börjar det bli riktigt kallt.. faktiskt.. Sitter på balkongen och skriver, men skulle kunna sitta i köket istället.. Vet inte riktigt varför jag hamnade här ute.. i KYLAN?! Vet inte heller varför jag inte bara flyttar in igen. Jag skyller på att jag inte orkar.. just nu..


Men det var inte pga att gnälla på kylan som jag skriver.. Nej, nej, nej!

Jag skulle ju gnälla över att jag är så stor och klumpig. Missförstå mig rätt,

jag älskar verkligen att vara gravid och det är jättemysigt när ¨bebis¨ rör på sig.. (förutom vissa sparkar som känns lite väl mycket) .. men att jag knappt når ner till golvet, eller ännu värre, att det är ett mega-projekt att plocka upp hundskiten när jag är ute med Bella.. *suck* Det tar emot liksom..


Men nöt creme är gott! Har hela munnen full och smaskar fibrilt..


Om sanningen ska fram så är jag egentligen inte så himla stor som jag känner mig. Har faktiskt bara precis en kula mitt på magen, men för mig känns det stort..

-All heder åt er som måste gå igenom så mycket värre graviditeter! Min graviditet är näst intill en dans på rosor, även om min första var snäppet bättre!


Bla, bla, bla.. nu ska vi inte tjata ihjäl det ämnet.. mer än vad det redan är..

-Förlåt, men jag kan bli så jädrans trött på allt barn och föräldrasnack, så nog om detta för idag!


Jag ser att min lilla tomatplanta, som står här på bordet framför mig, håller på att sluta fungera. Det sitter en stackars grön tomat kvar, men jag tror inte att den kommer att bli röd, snarare att den måste vara frusen vid det här laget..? Ungefär som mina tår, just för tillfället.

Tror att jag får gå in trots allt..


Vinkar åt Ville valross, som just passerade nedanför..

Och säger Hejsan hej, till er sålänge..

Tidigare månad - Senare månad

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
September 2008 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards