Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Jenny-Blue - 3 januari 2009 00:48


Ja, jag vet att det är lite sent att säga: Gott Nytt År..

Men man kan väl få önska alla en god fortsättning.. ?!


Min nyårsafton var en relativt stilla kväll, tillsammans med mina pojkar och ett par goda vänner.. Totalt sju vuxna och fem barn..

Mycket god mat och dricka till belåtenhet..


Både jag och Tomas var överens om att vi inte skulle stanna så jättelänge.. mest med tanke på alla andra sena kvällar, som tagit en del på krafterna, men också på grund av att vi tänkt oss att klara av en morgondag.. Hur som helst.. Klockan var ca 23 när vi ätit klart och jag och Tomas stod ute på verandan för att ta ett bloss efter maten.. Vi sa åter igen att vi inte skulle stanna förlänge, men att vi i alla fall fick stanna och titta på fyrverkerierna.. för Jonathans skull om inget annat.. Vi var nämligen trötta båda två..

Klockan blev tolv och vi tittade på alla fyrverkerierna.. och sen skulle vi hem.. vi SKULLE ha åkt hem, men så hände det och sen hände detta och vips var klockan likt förbannat halv tre på morgonen..

-Vi skyller på det goda och trevliga sällskapet.. Tack för en trevlig kväll!




LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Skapa flashcards