Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Jenny-Blue - 8 januari 2009 23:50


Jaha, så var vardagen igång igen.. och jag måste säga att, trots mitt ogillande av vardagsrutiner, så har dagen faktiskt varit rätt bra.. Kanske för att jag kom upp i tid och för att Jonathan vaknade som en solstråle.. kanske för att det gick så smidigt med Charlie.. eller kanske.. bara kanske.. blev dagen som den blev, tack vare min underbara sambo, som skrapade rutorna på bilen innan han fick skjuts till jobb..

-Jag älskar min sambo! Han är min klippa och hjälte.. Världens bästa!!


Ja.. hur som helst så har min dag varit bra och nu är den snart slut.. ska bara borsta tänderna också.. sen är jag klar för att gå och lägga mig..

Alla mina pojkar sover, så jag är egentligen lite sugen på att göra allt det där jag inte hinner annars.. men imorgon är en ny dag och rutinerna fortsätter.. så.. för att kunna göra en lika bra dag imorgon, tänker jag gå och lägga mig nu..


-God natt!

-Tjingeling..

Av Jenny-Blue - 8 januari 2009 13:42


Jag var ute med hunden.. usch vilken kyla.. ville bara komma in igen.. men hunden kämpade emot min vilja.. irriterande..

Så jag gick där.. kall.. irriterad.. dragandes på min hund..

Men så plötsligt.. gick jag förbi två snöänglar.. storlek 5-6 åring.. Irritationen försvann och jag log för mig själv, så gulligt, tänkte jag.

-Tänk att en liten snöängel, kan bringa en sådan glädje..

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards