Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Jenny-Blue - 4 mars 2009 01:44


-Det var ju inte alls meningen..

Har fixat mina naglar ikväll.. köpte ju nytt nagellack på Kicks idag.. Gissa vad färgen heter.. *hi hi* Jag tycker namnen på nagellacken är jätteroliga.. Det jag köpte idag, heter något så glamoröst som: Milkshake!!

*hi hi* Visst är det roligt.. det roliga är egentligen att jag gillar färgen men att jag älskar milkshake.. Denna kombination är alltså.. det ultimata för mig.. Det är ju JAG! Färg och milkshake.. dock inte i samma bägare..


-Äh.. jag babblar bara nu.. känner jag..

Ska bespara er från detta genom att säga god natt nu..

-Natti natti!


-Tjingeling..

Av Jenny-Blue - 4 mars 2009 01:10


-Jag vet inte vad det är.. men jag tror att Charlie håller på att få tänder.. Ja, jag vet att det verkar tidigt.. men samtidigt inte.. Jonathan hade fyra tänder redan när han var ett halvår gammal..

Anledningen till att jag har denna aning, om Charlie, är hans otåliga uppförande.. Han har varit gnällig sedan i förrgår.. och idag har han varit näst intill omöjlig.. Han kommer liksom inte till ro riktigt.. och så har han det vanliga.. Han är varm till och från, lite förkyld och har konstant ett eller två fingrar i munnen.. ibland hela handen.. Han saglar och som sagt gnäller HELA tiden..

 

Vi får väl se när de bryter ut.. hans små gaddar.. undrar vilken som kommer först.. -Spännande!



Av Jenny-Blue - 4 mars 2009 00:50


Jag var en runda på Mobilia med Charlie idag, efter vi varit och lämnat Jonathan hos dagmamman.. Hade bestämt mig för att använda mitt presentkort på Kicks, som jag fick i julklapp.. så det var själva målet.. men det blev en runda inom blomsteraffären också..

 -Jag vet inte var det kom ifrån.. men jag blev sugen på att köpa lite blommor till mig själv.. (Det händer sällan att jag får några annars.)


-Det blev tulpaner.. och samtidigt passade jag på att köpa en liten bukett till min kära lilla mamma.. som jag sedan var och lämnade över personligen.. Och det var ju bra, för jag fick en kopp kaffe och det är alltid lika gott! Ja, och så är det mysigt att sitta ner en stund, i sitt barndomshem, vid köksbordet och prata med mamma..

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards