Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Jenny-Blue - 8 mars 2009 18:35


När jag vaknade idag klockan 10:30, cirkus var jag ensam hemma.. Ja, Bella låg vid min sida i sängen, men det var också allt.. Tomas var iväg och spelade match.. Jonathan var hos farmor.. han hade sovit över där tillsammans med sina kusiner.. och Charlie var hemma hos mormor.. han hade sovit över där.. eftersom det var fest hemma hos oss igår..

(Jag vet att jag var inne och skrev här.. i fyllan och villan.. så tro inte att jag inte kommer ihåg..)


Hur som helst.. Nu är alla i familjen hemma igen.. och det känns skönt!

Vi ska äta pizza snart.. och det känns som en toppen idé..


Vi ses kanske senare, men jag lovar ingenting.. det känns som om jag kommer att gå och lägga mig i tid ikväll.. för en gång skull.. vi får väl se om jag hinner skriva några rader innan dess..


-Tjingelin..

Av Jenny-Blue - 8 mars 2009 01:47


Jag vet inte om jag ens ska skriva nått ikväll eller inte.. Det är nämligen så att jag och Tomas har haft en hederlig, gammal fyllefest ikväll, vilket betyder att jag är lååååååååångt ifrån nykter.. just nu.. Tomas ligger däckad sedan ett bra tag tillbaka.. så JA, är svartet på din fråga om vi haft kul.. men som sagt.. det är kanske inte rätt tid för mig att skriva något av värde.. Det känns som om det kan bli lite blaha blaha.. kanske till och med lite sentimentalt.. såhär fram åt småtimmarna.. och om jag ska vara ärlig hittar jag inte rätt bland tangenterna.. Fel bokstäver.. kan bli väldigt fel.. Känner hur jag konsentrerar mig för att inte skriva fel.. men det gör jag säkert ändå..


-Nä, jag skiter nog i det ikväll.. ska fortsätta spela musik ett tag till.. så att grannarna spyr.. får ju passa på.. Dels för att vi haft fest.. och dels för att Tomas sover.. *Hi hi..* Oh ja.. Jag kommer garanterat vråla till alla låtarna jag kan!


Puss på er alla.. ja va fan.. JAG E FULL! Eller om man ska vara fin i kanten.. för då är jag ONYKTER.. och inget annat..     :)

-Tjingeling..




Festen ikväll kan nästan jämföras med den på bilden.. det är bara det att vi blivit lite äldre.. men det är också allt!!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards