Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Jenny-Blue - 31 mars 2009 22:59


Förra månaden fick jag ingen räkning från barnomsorgen.. Och när jag inte fick någon denna månaden heller, var jag tvungen att ringa och kolla läget.. (Vill ju inte få något i nacken sen, för att någon annan gjort en tabbe) Så jag ringde och fick reda på att Jonathan går gratis hos dagmamman.. och kommer att göra detta fram till juni, då det är full avgift för både juni och juli..


Visst är det lite lyxigt att slippa den räkningen.. men det känns lite corny, med tanke på att allt som har med barnomsorg att göra, ska snålas med, pga för lite pengar.. ?! -Ja det är galet..!


För övrigt har det inte varit fullt så knasigt idag.. Jag har fått ringt en massa telefonsamtal som har varit mer eller mindre viktiga och så har jag betalt räkningarna..*suck* Denna eviga vånda.. *suck igen*


En annan bra sak idag har varit att jag fixat en tid till Bella för att trimmas.. Den 20:de april åker pälsen av.. Det ska bli skönt.. kanske inte så skönt för lilla Bella, men för oss andra, då hon har börjat fälla på sistånde.. Vi är inte vana vid detta då hon inte brukar fälla speciellt mycket.. men nu är det dags för trim och då bara rasar håren av henne.. Jag vet inte hur mycket hår jag plockar från Charlies kläder och händer, men det är åtskilliga varje dag..


-Nä, gott folk.. Klockan är trött och jag känner mig mycket.. *hi hi*

Därför tänkte jag säga god natt nu.. God Natt!


-Tjingeling..

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Skapa flashcards