Alla inlägg under mars 2009

Av Jenny-Blue - 18 mars 2009 01:07


-Ännu en dag att lägga till historien..


Har suttit och vikt servetter den senaste timmen.. *suck* Det känns drygt, men det blir bra! Och det ska bli kul att duka lite speciellt, på Charlies dop. Om jag inte glömmer bort det så ska jag lägga in en bild på hur det blev..


Tomas gick och lade sig vid halv tolv, men är uppe igen.. Tulle lille kan inte sova.. Faktum är att jag faktiskt tycker lite synd om honom.. men bara lite.. *hi hi* Nä, skämt å sido.. Han har så förbannat mycket på jobb just nu, vilket gör att han inte kan sova.. Tankarna snurrar..


Jag ska själv gå och slagga nu.. Att Tomas är uppe stör mig faktiskt lite.. Nätterna är MINA!! och då vill jag inte ha någon i närheten.. Då vill jag vara ensam! Att Tomas sitter i soffan och tittar på tv, stör kanske ingenting.. men att ljudet på tv:n måste vara så högt retar gallfeber på mig.. och jag kan inte koncentrera mig.. 


-IRRITERANDE!!


Hur som helst.. Nu skiter jag i detta och hoppas på att jag kan sova.. med tanke på tv ljudet.. Får skriva imorgon i stället.. i hopp om att jag får vara ensam då..


-Tjingeling..


Ps. Jag ska på BVC med Charlie imorgon.. Ska bli spännande att se hur mycket han väger nu.. det har ju gått en hel månad sedan sist..


-Ja ja.. God natt då.. 

Av Jenny-Blue - 17 mars 2009 00:34


-Ny deo från Nivea:

¨Silver protect¨

För män


Deras slogan:

Silver protect - Vad män vill ha



-Jag trodde att män ville ha sex..

och kanske en öl..?!


******************


Nä förlåt.. Jag vet ju bättre än så..

Inte meningen att göra eventuella män upprörda nu

*smilar*


-Det må hända att vi inte kan leva med er..

Men vi kan inte leva utan er i heller.


******************


Det var bara det.. Nu ska jag gå och lägga mig.. om jag inte fastnar vid tv:n.. Det är ju ¨Cold Case¨ nu..         -Natti natti!

Av Jenny-Blue - 17 mars 2009 00:29


Klockan har passerat tolv och jag känner faktiskt att det hade varit skönt att gå och nanna kudden.. Får väl stoppa ner min nya, fina kamera i sin lilla söta, nätta väska.. Den får väl också vila en stund..

Vi ses..


-Tjingeling..

Av Jenny-Blue - 17 mars 2009 00:13


-På söndag ska Charlie döpas och det ska handlas och fixas.. Har fått för mig att göra dukningen lite speciell, vilket innebär vikta servetter, på ett speciellt sätt.. Jag har gjort ett tiotal.. så jag har bara 30 stycken kvar.. *suck* Jag måste hämta nycklarna till lokalen på fredag, som vi hyrt till festen efter.. Och det är ju jättebra att jag kan hämta den redan på fredag.. Grejen är den att jag ska på möhippa på lördag och är därför inte hemma på hela dagen.. eller på kvällen heller för den delen.. Och dopet börjar kl 12:45 på söndag..


-Oj oj oj.. Hur ska det gå..?! Ja ja.. det löser sig säkert.. om inget annat så kan jag ta fina bilder.. med min nya kamera.. *hi hi*


-Tjillevippen..

Av Jenny-Blue - 17 mars 2009 00:05


-Här är en bild på två av mina motvilliga fotokandidater..

Av Jenny-Blue - 16 mars 2009 23:19


Denna veckan jobbar Tomas kväll.. så imorse var det han som åkte och lämnade Jonathan.. Innan de åkte, sa Tomas till mig: ¨Gör dig klar tills jag kommer tillbaka.¨ Jag fattade ingenting.. men jag gjorde som han sa..

Och det var ju en jädrans tur.. för vår resa gick till Siba! Och gissa vad vi gjorde där..?!


-Oh YEEEEEES!! Jag har fått min kamera!! Den är så fiiin! Och så lätt.. både i vikt och att hantera! AJ LÖÖÖÖÖÖV ITT!! Och bilderna ska vi inte snacka om hur bra de blir!! Åååh.. ME LIIIIIKE!!

(känner mig lite skrikig, ni får ursäkta, men jag är HAPPYYYYYYY!!)


För er som är intresserade så är det en Nikon D60.. Inte den senaste modellen, men sååå förbaskat mycket bättre än min gamla.. och det räcker för mig.. 4 now ;)


Ja, ni kan ju själva räkna ut vad jag har gjort idag.. FOTOGRAFERAT såklart!

Mest en massa testbilder, nu såhär i början.. Det tar en del timmar med att gå igenom alla inställningar, fotografera och jämföra bilderna med varandra.. Men det är det värt! Jag har gjort likadant med alla mina kameror.. Som en inskolning kan man säga..


Tyvärr brukar de som finns i min omgivning, få vara med om denna inskolning.. mer eller mindre.. mot deras egen vilja..

Men vad gör man inte för konsten..?!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Skapa flashcards