Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Jenny-Blue - 27 juli 2009 20:46


.. för nu har Tomas kommit hem! Åh så skönt att ha honom hemma igen! Jonathan är fortfarande i exstas.. ¨Pappa har kommit hem! Pappa har kommit hem!¨ Skuttar han runt och nästan skriker..

Och Bella.. ja hon är lika lycklig hon.. Hon slängde sig över ett gammalt tuggben och började tugga frenetiskt ute hos oss på balkongen..


*suck*


- Så skööönt!! Även om dessa dagar, då T varit i Ungern, har gått förhållande vis bra.. så är det så sköööönt att han är hemma igen!


Nu har jag inte tid att sitta här och blogga.. jag ska min själ pussa på min älskling!!


-Tjingeling..

Av Jenny-Blue - 27 juli 2009 20:14


.. för jag har ingen aning om NÄR Tomas kommer hem.. Klockan är kvart över åtta.. och nu är det väl kväll.. ?! Han sa nämligen att han skulle komma hem någon gång under kvällen.. Han kanske menade MIN kväll..?! För i så fall, är han inte hemma förrän vid elva- tolv..


- Ja, som sagt.. spännande!

Av Jenny-Blue - 27 juli 2009 00:42


.. är uppdaterad. Ta en titt vet jag.. ?!

Direktlänk finns under mina länkar..


-Välkomna!

Av Jenny-Blue - 27 juli 2009 00:29


Sist jag skrev, var det en dag kvar till det att jag skulle bli ensam mamma.. Nu är det en dag kvar till det att gubben kommer hem..


Dagarna har gott fort och ska jag vara helt ärlig.. vilket jag tycker att man ska vara.. så har det inte varit några större problem, med att vara ensam.. Men jag tror inte att jag skulle palla med det i längden..

.. tro det eller ej, men även om jag inte haft några problem.. så har jag saknat min älskling.. Så det ska bli skönt imorgon, när han kommer hem igen.. och jag får krama honom!


Ni nu som undrar om jag är helt vilse i kolan.. Jag vet att jag skrev att T skulle komma hem först på tisdag.. Och jag vet att det bara är måndag imorgon.. Fakta är, att minuten innan Tomas åkte, sa han att det var måndag och inte tisdag.. som gällde.. Han hade sett fel.. och det kan ju hända den bästa.. tydligen.. *hi hi*


-Ja.. ni märker kanske att jag har saknat honom.. Inget gnäll idag!!


Tjingeling!!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards