Alla inlägg den 12 september 2009

Av Jenny-Blue - 12 september 2009 22:58

 

Igår kväll, satt jag och Tomas i soffan och kom på att vi inte hade några

planer under morgondagen (som idag lördag) Och vi var båda två, rörande

överens om att detta skulle bli jätteskönt. Eftersom vi haft fullt upp,

varje helg, sedan hur länge som helst. Vi bestämde att vi skulle ha en

myskväll, hemma i soffan och bara se en bra film tillsammans..

 

Så blev dock inte fallet.. När jag fått ungarna i säng, varit ute med

hunden och äntligen var klar med alla måsten, satte jag mig ner i

soffan och kände mig redo för vår myskväll.. Då sa Tomas god natt..

 

*Suck*

 

Så, nu sitter jag här.. ensam vid datorn.. som oftast.. och känner

mig något rastlös.. Inte alls kul! Och ont i huvudet har jag också..

*suck* Så jag skiter nog i allt och går också och lägger mig..

 

Tomas ska spela match i morgon förmiddag.. så jag får väl ingen

sovmorgon i morgon heller.. *suck*

 

Känner att jag skulle kunna vara apatisk ett tag..

-Så jä*la trist allting blev.. men jag förmodar att man inte kan

förvänta sig mer av en skitdag..

 

Kräk..kräk.. kräk..

Nu har jag spytt av mig lite..

.. inte för att det hjälpte så värst mycket.. men det var värt ett försök..

 

Ha en skööön lördagsnatt önskar jag er alla..

..för jag ger upp.

 

-Natti natti..

Av Jenny-Blue - 12 september 2009 22:55

 

Somliga går med trasiga skor..

Andra sparkar med dem..

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards