Alla inlägg den 17 september 2009

Av Jenny-Blue - 17 september 2009 15:28


Ja, jag hann i alla fall att njuta i några minuter.. Nu är det Jonathan som är igång.. Charlie skrattar, medans Jonathan springer runt och kastar bollar fram och tillbaka.. samtidigt som han högt och tydligt säger:

- Najmen, najmen, najmen, najmen.. X1000

*suck*


Sa jag att jag älskar mina barn..?! Flört


Jojo räcker tunga  

Här är en bild på världens bästa storebror.. i alla fall på underhållning av lillebror..

Av Jenny-Blue - 17 september 2009 15:15


Oj, vad hände..?! Det blev så tyst helt plötsligt.. Charlie sitter brevid mig, med en leksak i handen. Jonathan har suttit och lekt med honom en stund och när Jonathan sedan gick, var Charlie så upptagen med leksakerna.. Ja.. det var ju behagligt.. *njuter*


Undrar hur länge det håller i sig..?Mina älsklingar   

Här en bild på Bröderna Johansson.. när Charlie är mini mini.. 

Av Jenny-Blue - 17 september 2009 14:39


Jag älskar mina barn!! Men det hade varit toppen om man hade fått ett erbjudande

om ett resejobb.. Ja, så man kunde komma bort i några dagar..

Jag är något trött på tand-gnäll och 5-års tjat..


Charlie är världens snällaste..

.. men varje eftermiddag blir han som besatt av Jonathan och så fort Jonathan

kommer ur synfält, blir Charlie helt HYSTERISK!!


Jojo matar Charlie   

Sen å andra sidan ska man väl vara glad över att ens barn tycker om varandra..

Redan från dagen då Charlie föddes har Jonathan älskat sin bror.. och nu när Charlie

börjar växa till sig är jag ganska så övertygad om att han älskar sin storebror, precis

lika mycket..


*suck* Ja, ja.. förmodligen kommer jag att tänka tillbaka på denna tiden och

sakna den.. Då det förmodligen kommer att bli sju resor värre, när pojkarna

är stora och visar sin syskonkärlek på helt andra nivåer..

Av Jenny-Blue - 17 september 2009 00:42


.. hon är ju jättemycket nu!


Jag är inte fullt så irriterad nu, som jag var innan, när jag skrev.. men tanken skaver..

Har suttit och läst andras inlägg.. Blir glad av vissa, medans andra skrämmer skiter ur mig.. Blir ledsen över andras förtvivlan och hjälplöshet.. Så många vilsna själar det finns. Det är hjärtskärande!! 


Nästa inlägg blir jag peppad och inspirerad av. Textstycken som är rika på både humor och allvar. Lagom kaxigt, med glimten i ögat.. Innehållet är vardagligt, men ändå så unikt och jag tappar både tid och rum.. Verkligen trevlig läsning!


Ja.. jag skulle kunna sitta hela natten.. som vanligt.. men..

Känner att jag måste ge upp nu.. Ju längre in i veckan jag kommer, desto svårare har jag att komma upp på morgnarna.. och med tanke på att det är torsdag imorgon.. kommer det att bli SVÅRT! Så, för att inte göra det svårare.. säger jag nu God natt till Er alla och hoppas på att jag hinner logga ut.. innan jag kommer på något med att skriva om, eller att läsa..


-Tjingeling!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards