Alla inlägg under november 2009

Av Jenny-Blue - 5 november 2009 19:55


Igår var jag på anställningsintervju på Panduro.

En dekoratörtjänst som är som klippt och skuren för mig.

 

- HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!

 

Själva intervjun gick bra!

Allt var ganska så naturligt och det kändes bra hela tiden!

 

Om jag går vidare.. (låter som en Idoltävling Glad)

så är nästa steg ett prov, i form av att antingen producera något,

eller ett göra en provskyltning i butik..

 

- SPÄNNANDE!

 

Det jobbiga nu, är att jag måste vänta tills nästa vecka..

Då får jag besked om jag gått vidare eller inte..

 

- HÅLL TUMMARNA!

FÖR DET KAN NI TRO ATT JAG GÖR!!

Av Jenny-Blue - 5 november 2009 19:46


Åh! Tomas har lyckats att starta upp datorn i felsäkert läge och jag kastar mig ut i bloggvärlden!

-Härligt att se allting, normalt igen..


Jag var och handlade innan och på vägen hem, hade det hunnit att bli mörkt ute. Jag körde förbi en tjej som var ute och gick med sin hund och jag reagerade på att hunden hade en reflex på sig.. men inte tjejen..?! Tänk vad vi gör för våra djur..


Men sen tänkte jag: vad hjälper det, att hunden har reflex och syns, om det skulle hända matte eller husse något..?!


Ja.. det var bara en tanke som slog mig.. som bilist..

Av Jenny-Blue - 4 november 2009 02:07


Heeej..

Har inte bloggat på hur länge som helst.. men det är inte mitt fel!

Tro mig när jag säger att jag har FETA problem med vår dator.. och tro mig, 

när jag säger.. rättelse: SKRIKER, att jag får SPEEEEEEL!!!!


Bilden är helt F*ckt up.. fortfarande.. *suck*

Men nu var abstinensen total och jag var bara tvungen att blogga lite..

-JAG SAKNAR MIN BLOGG!! *Buuhu*


Jag har så mycket att berätta.. men det är inget kul, när det ser ut som det gör, på min dator.. just nu.. så jag loggar ut, stänger av skitet och gråter mig till sömns i stället.. *snyft*


-Tjingeling..

Av Jenny-Blue - 1 november 2009 11:00


Ah! Det är så enerverande.. Nu krånglar datorn igen.. Skulle kunna ta tag i det.. men eftersom Tomas vet lite mer om datatermer, mm och kan förklara problemet.. på rätt sätt.. Tycker jag att han skulle ta tag i det.. men det händer ju ingenting.. Han har mycket att göra på jobb och när han kommer hem orkar han inte att ta tag i det.. Jag får väl bita i det sura äpplet och försöka fixa det själv.. support.. försäkringsbolaget.. ??! Ja.. inte vet jag..


Hade jag vunnit på lotto.. hade jag köpt en ny..

Hade jag vunnit jättemycket på lotto.. hade jag köpt en till mig och en till Tomas..

Och när jag ändå var i gång med att storhandla, skulle jag köpt en ny bil också..


*suck* Ja, ja.. vad är väl en bal på slottet..?!

Huvudsaken är ju att man mår bra.. Synd bara att jag mått SÅÅ MYCKET BÄTTRE med en fungerande dator..


LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards