Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Jenny-Blue - 6 januari 2010 01:45


Mayday.. mayday.. Jag tror att min dator tappat kontakten med omvärlden..

Eller så är det alla andra, som har problem med uppkopplingen.. ?! Eller nä..?!


Något måste det ju vara, när man ena dagen har 35 besökare.. och nästa dag 9..?!


Snälla.. förklara det för mig.. som om jag var en fem-åring.. för jag kan inte förstå detta.. Det är som ett riktigt Scooby Doo mysterium.. fast utan Scooby Doo..

Men förklara det snällt.. Jag är nämligen en väldigt känslig person.. och har väldigt lätt för att ta åt mig.. och mår sedan dåligt av det..


-Jag menar.. VAD BEGÄR NI AV MIG.. ??! Har jag gjort er något..?!

*buhu buhu buhu*  och lite *snyft snorkel snyft*


-JAG FATTAR INTE VARFÖR!?


DET KÄNNS SOM OM HELA

MIN VÄRLD RASAR!


BARA NIO BESÖKARE..?!

PÅ EN HEL DAG..?


-Åh.. jag kan lika gärna ta bort min blogg.. helt och hållet..

Jag menar.. vem bryr sig..?


MAX NIO PERSONER!!


JAG SKIIIIITER I DET!!

 

  

Av Jenny-Blue - 6 januari 2010 01:00



.. och kom att tänka på Kings of Leon.. några av mina många favoriter!


Jag vet inte varför.. men jag klickade på följande cover..

.. med Lynzie Kent and Rich G och blev glatt överraskad!

Till skillnad från många andra.. halvbra.. ibland värdekassa klipp,

var detta helt klart värt att se.. OCH höra..



Här samma duo, men med en Lady Gaga cover:



LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards