Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Jenny-Blue - 7 januari 2010 02:00


*ha ha ha* Förlåt mitt lilla flipp.. sist jag skrev..


- Jag hoppas att ni inte trodde allt för mycket på mitt lilla inlägg förra gången..

Jag satt i min stilla ensamhet.. och tanken slog mig, ang. antal besökare.. Och på ett lite.. eller ja.. MYCKET överdrivet sätt.. spårade jag ur över detta helt och hållet!


Det skrevs med ironi.. och jag kunde inte hålla mig för skratt.. när jag skrev det där sista.. ¨Max nio besökare¨.. *ha ha ha* Jag skriver ju egentligen för min egen skull.. sen att nutida ¨dagböcker¨ går att läsas av alla.. är något som ligger i tiden.

Visst är det roligt, när man har haft fler besökare än vanligt.. men det är absolut inget måste för mig!


Det där med att jag överdrev.. var lite i tankar om, alla de som verkligen är så känsliga.. Herre gud.. ungarna hotar ju med att ta självmord, för att de inte hade någon coca light i affären, när de var där för att handla..

(Nu överdrev jag igen..)


*time out*

FÖRLÅT FÖR ETT KÄNSLIGT ÄMNE.. SJÄLVMORD ÄR INGET ATT SKÄMTA OM.. OCH DET GÖR JAG EGENTLIGEN INTE I HELLER.. JAG VET ATT DET FINNS JÄTTEMÅNGA VILSNA SJÄLAR DÄR UTE.. OCH ÄVEN OM JAG SKRIVER DET JAG GÖR, JUST HÄR IDAG.. BETYDER INTE DET ATT JAG DÖMMER NÅGON AV ALLA DESSA.. VILSNA SJÄLAR..

.. det har de redan gjort själv, så det behöver de inte mig till !

*slut på time out.. ? alltså måste det bli ¨time in¨ igen..?*



Ja ja.. oavsett.. ?!

- Jag ber i alla fall om ursäkt för mitt lilla utflipp.. senast.. och jag får väl be om ursäkt för detta också.. För det finns säkert någon där ute som läser detta.. och som får för sig att jag inte har någon aning om vad jag skriver om..

 

*viskar*: ¨Det har jag inte heller, det är därför detta inlägg är

ännu flippigare, än det förra¨.. *slutviskat*

 

Någon som tolkar mina ord helt tokigt och som kanske tror att jag är hjärtlös och känslokall..

- Säkert.. eller ja.. Kanske.. eller ja.. Det skulle faktiskt kunna hända..


Men eftersom jag vet att jag bryr mig..

.. I ALLRA HÖGSTA GRAD!!

Så får folk tro som de vill..


Åh herre gud, vilken pärs.. Men nu är jag nog snart klar.. ?!


- Tack snälla Haftan.. för att du e så go´ Jag hoppas att jag inte gjorde dig orolig..

Jag mår bra.. och idag mår jag faktiskt JÄTTEBRA!!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards