Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Jenny-Blue - 16 januari 2010 22:51


Åh.. nu börjar filmen som jag och Tomas ska se.. Jag som precis har satt mig ner vid datorn.. Ja ja.. jag får väl återkomma..

Men innan jag går.. måste jag bara berätta att vi har en mysig kväll tillsammans.. jag och Tomas.. Jonathan sover över hos en kompis.. och Charlie sover sedan länge.. Riktigt trevligt att sitta ner i soffan.. och bara glo på Tv tillsammans.. Det är nog flera månader sist.. vi gjorde det..


Ja ja.. får inte missa för mycket av början på filmen.. så jag säger Tah tah..

Av Jenny-Blue - 16 januari 2010 14:25


Att vara ensam en hel kväll, tillhör inte vanligheterna, för mig.. men igår blev det så.. Och det var nice! Jag hade tänkt att jag skulle göra något.. men så blev det såklart inte.. Satt en stund vid datorn, men spenderade sedan resten av kvällen.. och halva natten.. framför TV:n. Förvisso satt jag och ritade på en ny tavla, som jag har tänkt att göra ett tag.. men i det stora hela så hände det inget märkvärdigt igår..


- Skönt att bara softa.. ensam.. och med penna och duk, kändes kvällen lyckad!


Nu ska jag iväg till min kära vän S. Hon sms:a mig innan och undrade om jag ville komma över till henne en stund.. Hon var kaffesugen.. och jag tar det som en komplimang, när hon vill dela en kopp kaffe med just mig..


Så.. nu har jag inte tid att sitta här mer.. vi ses kanske senare..

- Tjenixen..



  

- I LOVE YOU S!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards