Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Jenny-Blue - 22 januari 2010 17:08


.. innehållsfulla, som optimisten skulle sagt.. eller innehållslösa.. om man nu hellre vill vara pessimist..


Har kommit hem från affären.. för en liten stund sedan.. och det har gått bra..

Inget märkvärdigt här heller faktiskt.. Fast en kul grej.. som jag upptäckte i bilen, på vägen hem, var en affisch där det stod:


40km/h

Nu byter vi fler vägskyltar i Malmö..

 

*ha ha ha*

- Det var DÄRFÖR som alla körde i 40 km/h igår..

 

 

  

 

Av Jenny-Blue - 22 januari 2010 14:35


Tomas har kommit hem från jobb och vi ska snart åka och lämna barnen hos farmor.. Inget speciellt.. Vi ska bara handla inför morgondagens middagsbjudning, men det blir lättare för oss.. (mig och Tomas) att handla.. Och det blir roligare för barnen.. att vara hos farmor.


Två flugor i en smäll.. kan man säga..


Ps. Uttrycket att det är ¨dricka¨ är hämtat från min pappa.. vilket han säger i samband med att någon har haft tur.. eller haft det lätt.

X-empel: ¨Jag hade en jädra dricka när jag hittade en gammal jacka i garderoben och det låg en bortglömd 100-lapp i fickan.¨


   OBS! Detta är INTE min pappa.. *hi hi*


- Nä.. nu får vi sätta fart.. Tjenixen Sixten..

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards