Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Jenny-Blue - 23 januari 2010 12:47


Jag har jättemycket att göra.. känns det som.. inför kvällen.. men egentligen är det inte så mycket.. Det är lite plock här och där.. dammsugning.. och att lämna barnen hos kusinerna.. Den tyngsta biten är maten.. och det är egentligen inte heller så farligt mycket.. eftersom vi bara ska ha hemmagjord pizza.. Tittade på klockan och fick lite panik.. BORDEN ska ju in också.. och stolarna.. !! Och så ska det dukas och.. och..


Oj.. jag får nog sätta fart i alla fall..


Jag kan med största säkerhet, informera om att det inte kommer bli fler inlägg idag.. för det finns det nog inte tid till.. Gästerna kommer vid 17:30- 18 tiden.. och när de väl är här, finns det ingen tid över för datorn..


Ja.. så är läget just nu och jag får avsluta här.. för att vi ska hinna..


Ha en bra dag..

Och NJUT av solen, som gjort oss den stora äran att lysa över oss idag! Vi ses..


Puss o Kram..

Av Jenny-Blue - 23 januari 2010 02:00


Kolla in denna länken [Klicka Här]

och testa din kunskaper..

 

- Lycka till!

 

 

      

Av Jenny-Blue - 23 januari 2010 00:15


För dig som är intresserad av

fotografering och vackra bilder..

- Här är en länk för dig!

Ta en titt.. och få inspiration till egna bilder..

Eller bara njut av allt det vackra..


Direkt länk till 99 Bilder: Klicka HÄR.

 

  


Ps. Länken finns även i menyn till höger, under ¨Länkar¨

 


LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards