Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Jenny-Blue - 3 oktober 2010 22:52


Det är ett tag sedan jag laddade upp en bild på alla som var med på min kusins bröllop i Värmland.. Den var mest menad till mamma, då vi hade diskuterat bilden, sedan den visats på Facebook.. men det visade sig att när mamma i sin tur berättat om bilden för andra, har de också velat se den!

 

Så..

Nu tänkte jag att jag skulle lägga upp några fler bilder..

Till mamma och till alla andra.. *blink blink*

 

Vi börjar med lite dekor i närbild.. som jag har gjort.. *hi hi hi*

 

Det lyckliga brudparet Henrik & Cajsa, nyvigda på backen..

 

Min lilla familj.. Jag, mina tre pojkar & lilla Bella..

 

  

Mina älskade pojkar.. finklädda.. på gräsmattan.. precis som det ska vara när man är i Värmland.. Lekandes på gräsmattan alltså.. inte nödvändigtvis finklädda..

 

Här har vi lilla Bella, sittandes intill bruden..

 

Jag och mina pojkar..

 

Charlie dricker på sitt eget lilla vis..

 

En jättebra bild på tre bröder.. Tobbe, Henrik och Jocke.. mina älskade kusiner.. 

 

Bilden på alla.. en gång till..


Avslutningsvis kommer ett bildkollage, som också skickades ut som Tackkort..

 -Visst är de söta.. !!

 

Mmmh.. Det var några bilder från bröllopet i Värmland..

Det finns naturligtvis jättemånga fler, men det hade tagit månader att lägga in alla dem här.. *hi hi hi* Jag gillar att överdriva..

 

Kram till er alla!!

-Tjingeling..

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Skapa flashcards