Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Jenny-Blue - 26 augusti 2011 23:13


Tomas kör sitt lilla fredags-rutin-Xbox-spelande.. och jag skulle göra något kreativt.. (Det har börjat bubbla ideér i huvudet igen) .. men helt ärligt:

- Jag PALLAR INTE plocka fram allt som behövs.. för att sedan plocka undan allt igen.. Jag skiter i detta och åker hem till mamma en stund..


- JA, det ska jag göra.. NU.

Hej på dig..

Av Jenny-Blue - 26 augusti 2011 22:09


.. Lite ego.. ja jag vet.. AND I LIKE IT!


Jag som Pussgurka..


 

Jag som soffsittare.. o Tvtittare..


     

Jag som nyklippt..


Jag som minigolfspelare..


   

Jag som julbaksaktiv..


Jag som matte..


     

Jag som långhårigt lycklig..


Jag som utomstående..


 

Jag som nybliven tvåbarnsmamma..


Jag som alla andra - vanlig..


 


   Jag som lyckligt lottad..



   Jag som liiiiite annorlunda..


   

Jag som superblond..


 

Jag som livsnjutare..


 

Jag som hårmodell..


 

Jag som synligt Jenny Blue


Jag som vilsen..


Jag som mamma..

.. vardagsklädd..

.. och finklädd..


Jag som kortklippt 32 åring..


Jag som modell för en dag..


Jag som jag är..

JENNY - Kanske inte världens bästa människa, men

jag vet vem jag är och jag står för det!


Jag är lika tuff och kaxig på utsidan..


.. som jag är mjuk på insidan..



Av Jenny-Blue - 26 augusti 2011 14:36


.. Nu ska jag och ungarna sticka iväg och fixa oss lite käk!


 




Av Jenny-Blue - 26 augusti 2011 14:23


 


 

Jenny Blue - På jobb


   

Jenny Blue - Spexar på jobb


   

Jenny Blue - Fortfarande på jobb


Jenny Blue - Galen på jobb


 

Jenny Blue - Ute o inne på jobb


Jenny Blue - in the box.. på jobb



  


Av Jenny-Blue - 26 augusti 2011 12:34


- Åh du HÄRLIGA fredag.. eller ja.. nästan..


Om man bortser från att jag fick svika min kära arbetskamrat och lämna henne med allt jobb vi har idag, för att åka hem och ta hand om ungarna..

- Överförkylda båda två.. *suck*


I onsdags var jag ju iväg med Jonathan på vårdcentralen för att få beskedet att han inte hade någon halsfluss. Och igår var han tillbaka i skolan.. men så på kvällen började han beklaga sig över att det kliade i halsen.. vilket senare resulterade i att han kräktes..

En gång.. Ingen gång.. men efter att ha skurat av toaletten för tredje gången och klockan var 01:30 cirkus, var jag ganska så trött på det faktiskt.


Första gången hann han inte in på toa så då fick Tomas torka golv.. Andra, tredje och fjärde gången hann han nästan in på toa och spydde ner både golv och toastol..

- Men allting har något gott med sig, som man så lustigt brukar säga..

Och det glada i allt detta är att vi förmodligen har världens renaste toalett, just nu..


Femte och sista gången Jonathan vaknade till, var det inte så mycket spya utan bara slem som kom upp..

- Stackars liten, helt yrvaken hade han hängt sig över sängkanten, där han visste att jag ställt en burk, om i fall att.. Men missade burken och spottade ut allting på sin tröja istället, som låg kastad på golvet..


Så ja.. Det blev att Jonathan fick stanna hemma från skolan idag..

Inte på grund av att han spytt.. men för att han spydde fem gånger och hade en orolig natt, utan riktig sömn..


 

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards