Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av Jenny-Blue - 28 augusti 2011 22:10



Ja.. jag kan inte hjälpa det.. men jag bara älskar denna bilden!

Och även om det kan verka lite egocentriskt att "älska" en bild

av sig själv, så ville jag ändå visa upp den.. BILDEN.. inte mig.


.

Av Jenny-Blue - 28 augusti 2011 21:57


Isadora nr 631 - Grape Jam

&

Isadora nr 192 - Power Pink



   


Och som skyddande överlack, denna veckan

har jag tagit ett av mina gamla transparanta:


Wet n' Wild



Av Jenny-Blue - 28 augusti 2011 19:15


Innan jag skriver något annat, måste jag bara fråga om det är fler än jag som får "konstiga" bilder intill inlägget, när ni länkar till Facebook??!


Tidigare, när jag länkade.. kom min presentationsbild upp..

Men nu dyker det upp olika bilder på hunden.. som finns i sidomenyn på bloggen..??!


BUGG??! eller vad det heter..


Någon som har samma problem, eller är jag ensam om detta "fenomen"..?





Av Jenny-Blue - 28 augusti 2011 17:21




 

 



Av Jenny-Blue - 28 augusti 2011 17:04


Jag överlevde.. men bara precis..!


Jag och ungarna har varit inom mormor och fått lite fika.. sen åkte vi till  djuraffären för att köpa fiskar.. Det blev elva stycken Neon Tetra (fick en extra för att en av de tio var så pytteliten..) och en vit Molly, en hane till den lilla ensamma honan. Så nu har Jonathan alltså 21 stycken Neon Tetror och två vita Molly. Ganska så sött faktiskt! Tanken var att han skulle köpa Guppys också, men de var tydligen inte friska så det får vänta tills nästa gång..


OM DET NU BLIR EN NÄSTA GÅNG..?!

Jag brukar inte tycka att det är jobbigt att handla med ungarna, men idag har varit GALEN!!!!!! Jag ska inte gnälla, då jag älskar mina ungar, men idag har bara varit GALEN!


Nu har Tomas också kommit hem, så nu är det matlagning som står på schemat.. *suck*

Men det är väl inte så mycket att be för..

- Tvi tvi.. See you..


Av Jenny-Blue - 28 augusti 2011 11:30


Tomas har stuckit iväg för att träna ungarna i fotboll.. men Jonathan är hemma. Han har fortfarande hosta och det är bättre att han blir frisk först innan han börjar träna igen..


I alla fall..

Jag har två killar här som varit hemma hela helgen och som nu klättrar på väggarna.. och jag håller på att bli tokig!


Därför ska vi åka en runda.. Kanske ta en fika någonstans.. och eventuellt köpa fler fiskar till Jonathans akvarie.. ?! Vi får väl se var vi hamnar..

- Spännande!


Vi ses kanske senare.. om jag överlever..

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Skapa flashcards