Alla inlägg den 6 september 2011

Av Jenny-Blue - 6 september 2011 22:29


Här kommer tre låtar med Christina Aguilera.

Klippen är kanske inte världens bästa, men

skit i det.. ni behöver bara lyssna..


"Vanity"

- Jag gillar denna låten skarp! Den är Kaxig och det är NICE!!


"I Hate Boys"

- Denna låten är inte heller så illa.. Girls rules!!


"My Girls"

- Mmmmh så är det..


Av Jenny-Blue - 6 september 2011 21:37


  

Av Jenny-Blue - 6 september 2011 21:19





















Bildbevis på att det finns fler rostiga bilar i stan och att jag

inte är ensam om att ha ett "väl använt" motorfordon..


Och att denna bilen har väldigt mycket mer rost

än vad min bil har, gör ju inte saken värre..

(.. för mig, i alla fall..)


Och dessutom.. Det absolut bästa i det hela är att

det är samma bilmärke, som min älskade sambo kör.

Och att det enligt honom, är den bästa bilen man kan ha..


*Ha ha ha* Även när den ser ut såhär? Undrar jag då..



Av Jenny-Blue - 6 september 2011 20:58


Det är med vemod jag sitter ner vid köksbordet och skriver ikväll..

idag har jag nämligen gått bet på mitt livs stora affär..


 


Jag hade hittat vårt drömhus!

(Har kollat hus i tio år..?!)

Och detta huset hade allt!

ALLT var bara sååå PERFEKT!


  


Men så fick jag ett meddelande, på telefonsvararen i

eftermiddags, från mäklaren, som berättade att de fått in ett bud..


  


Och det var typ hundratusen över vår gräns..

Vilket innebär att jag kan glömma alltihop!


 


- Life sucks and then you die..



LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards