Alla inlägg den 24 september 2011

Av Jenny-Blue - 24 september 2011 22:35




- Jonathan & Charlie -



 


Mammas Underbara Små Filurer!

Av Jenny-Blue - 24 september 2011 22:15


Har haft nedräkning.. och en hemlighet..

Men nu är det gjort.. och jag behöver inte hålla det hemligt längre..

- Vill inte hålla det hemligt..

Det var aldrig menat att förbli en hemlighet, bara just innan det var gjort..

.. Och det hände igår..


Jag förlorade oskulden..

"Cogito Ergo Sum" - "Jag tänker, alltså finns jag"

(Eftersom den inte är läkt ännu, gör bilden den inte riktigt rättvisa)

 

Jag är jätteglad och stolt över att jag äntligen har fått det gjort..!

- Det tog bara 16 år.. lite drygt..?!

Och att jag klarade av det utan problem.. Tomas var lite gnällig med sin senaste gadd, som han gjorde på ryggen. Vill minnas att han vid ett tillfälle sa till mig: .. "Detta hade du inte klarat Jenny"..

- ??!!


Min mamma, är JÄTTEBESVIKEN!!! på mig, för att jag har fördärvat min kropp.. och det respekterar jag. Och även om det förstärker känslan av att vara 16 år.. tillsammans med mitt hemlighetshållande.. så är jag faktiskt 33 år gammal..!


 

Däremot blev jag glatt överaskad över Tomas reaktion..

Han gissade på att jag hade "tattat" mig och verkade nästan stolt när han inspekterade och berömde den.


- My man!


Av Jenny-Blue - 24 september 2011 18:51


En App för alla HÄSTintresserade..


   


Ett trevligt spel, med bra grafik.

Innehåller minispel


 "Feed"

         


 "Paddock Care"

   


 "Groom"

   


 "Treating"

(BILD saknas)


I Menyn finns det 6 stycken underflikar:

1.


2.


3.


4.


5.


6. Den sjätte fliken är bara för personliga inställningar.


Man kan också köpa fler hästar


Appen heter "My Horse"


(Jag har en iPhone 4)

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards