Alla inlägg under september 2011

Av Jenny-Blue - 21 september 2011 18:13


Fick för mig att det kunde vara lite roligt att visa upp lite olika Appar, spel och dylikt.. som jag har på min iPhone 4..

Vet inte om ni tycker att det skulle vara kul.. men jag måste i alla fall prova..

Det blir alltså en ny kategori.. Jippi..?! "Appar" döper jag den..


Jag har sparat lite bilder från några av mina spel och nu ska jag bara lägga över dem i "min lilla svarta" (datorn).. Sen sätter vi igång!


Lämna gärna en kommentar huruvida du gillar detta eller inte..

- See you.

Av Jenny-Blue - 21 september 2011 18:02


Halloj igen..


Ja så var man hemma och ombytt till mysis.. Härligt att få av sig de skitiga fabrikskläderna! Har precis satt på ugnen.. för att göra en superb middag..?

- Fiskagratäng! Av med ytterförpackningen bara, in i ugnen, 225 grader, vänta i 45 minuter och:

- Taaah Daaah!! Färdigt!!

Me like!



Av Jenny-Blue - 21 september 2011 10:59

Hej alla bloggvänner!!

Jag hade fullt upp igår och hade helt enkelt inte tid med bloggen..

Så idag får jag väl blogga extra mycket istället..?! Dock inte just nu..

Eller jag menar..


- Just nu vill jag bara önska er alla en SKÖN ONSDAG!!

Av Jenny-Blue - 19 september 2011 14:30


Det är fortfarande en hemlighet, vad det är som händer..

Men jag är ju en bloggare.. !! Vi måste ju berätta allt..?!

Eller ja.. nästan.. Men inte idag dock..


Jag säger bara att det just i denna stund.. är.. fyra dagar kvar..

Och har ni tur får ni reda på det efteråt.. Eller ja.. ni kommer garanterat att få veta vad jag hittat på.. men som sagt.. fyra dagar kvar..


 

Av Jenny-Blue - 19 september 2011 12:00


Satt och skummade igenom Sydsvenskan via webben igår och hittade denna lilla artikel:



Och jag blev så full i skratt!

- 100 spänn på att de som är skyldiga till branden..

.. är de fyra som tryckt på "Gilla-knappen"..

Av Jenny-Blue - 19 september 2011 00:42


Mina pojkar sover gott.. alla tre.. Jag ska bara ut med hunden en kort runda.. sen ska jag också gå och nanna kudden..



-Sov Gott! & Dröm sött!

Tjingeling..     

Av Jenny-Blue - 18 september 2011 23:48


IsaDora nr 714 Lilac Bikini &

Ett namnlöst nagellack ?! av märket Color Club..

Färgen kan beskrivas som plommonlila med pärlemoskimmer.


     


  Varannan nagel ljus & varannan nagel mörk.. från

lillfingret på vänster hand.. till lillfingret på höger hand..



LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards