Alla inlägg under september 2011

Av Jenny-Blue - 8 september 2011 22:42


Igår när jag kikade runt på lite blandade bloggar, hittade jag en sida som säkert kan underhålla fler än mig..

Tryck på den roterande knappen och hitta ett kul sätt att stajla dina foto..



Have fun!

Av Jenny-Blue - 8 september 2011 22:14


Hittade dessa sköna bilder, på Bella, från i somras..


   


.. när hon ligger på Tomas mage..



.. och njuter av solen!




Av Jenny-Blue - 8 september 2011 21:17


Veckan började med en ok måndag..

Tisdagen var totalt värdelös.. men sen kändes onsdagen bättre..Idag har vi haft torsdag hela dagen.. och den har varit hur jädra bra som helst! Och jag tror.. jag tror.. att morgondagens fredag, kommer att bli jätte-jädra-sjukt-bra.. ?! Men man kan ju aldrig så noga veta, som Grodan Boll, en gång sa..


Här kommer i alla fall höjdpunkterna från min torsdag:


- Andra arbetsuppgifter än vanligt på jobb - Lugnt och behagligt..

- Åkte från bilprovningen, med ett blankt papper - VÄLDIGT NICE!

- Ingen stress efter jobb, med att hämta ungarna, då Jonathan inte 

  hade någon fotboll idag.. (måndag, tisdag o onsdag får räcka)

- Var i stan och fixade en grej - som fortfarande är en hemlighet..

- Handlade färdigmat på vägen hem - Snabbt, smidigt o enkelt..

- Skön stämning hemma!


Jag vill inte lägga någon större vikt på det, men det har faktiskt varit ett litet minus idag.. och det var att jag och Tomas inte kunde luncha tillsammans, pga. att T. satt i möte idag och att jag därför missade "Stekt fläsk med löksås".. Men som sagt.. inget att lägga någon större energi på.


Jonathan vår lilla fotbollskille..

Av Jenny-Blue - 7 september 2011 22:46


Jag säger God Natt, fastän klockan inte är mer än 22:46


Av Jenny-Blue - 7 september 2011 21:42


Halloj i höstmörkret..

Onsdagen är snart slut och det kan väl kännas helt okej..


Det har varit en bra dag överlag..


Med lagom mycket att göra på jobb, har vi hunnit skratta en hel del och det känns bra! Ett absolut måste, för att kunna trivas på jobb!


Efter jobb åkte jag och hämtade ungarna och när Tomas kom hem, var det dags för honom och Jonathan att åka till fotbollsträningen.

Under tiden som T. Och J. var iväg, passade jag på att plocka undan lite hemma i lägenheten.. Charlie låg och slappade i våra sängar och tittade på lite tv..


Strax efter att Tomas och Jonathan kommit hem, kom en av mina kusiner och hälsade på.. Det var kul att träffa henne, då det var ett tag sedan sist.. och Tomas var extra glad, då hon lovat att hjälpa honom med hans hår..

- En välbehövlig och efterlängtad klippning..!


Nu, när jag skriver detta, är Tomas och lämnar kusinen hemma hos sig.. ungarna sover.. Bella sover.. och jag bloggar..   



Av Jenny-Blue - 6 september 2011 22:29


Här kommer tre låtar med Christina Aguilera.

Klippen är kanske inte världens bästa, men

skit i det.. ni behöver bara lyssna..


"Vanity"

- Jag gillar denna låten skarp! Den är Kaxig och det är NICE!!


"I Hate Boys"

- Denna låten är inte heller så illa.. Girls rules!!


"My Girls"

- Mmmmh så är det..


Av Jenny-Blue - 6 september 2011 21:37


  

Av Jenny-Blue - 6 september 2011 21:19





















Bildbevis på att det finns fler rostiga bilar i stan och att jag

inte är ensam om att ha ett "väl använt" motorfordon..


Och att denna bilen har väldigt mycket mer rost

än vad min bil har, gör ju inte saken värre..

(.. för mig, i alla fall..)


Och dessutom.. Det absolut bästa i det hela är att

det är samma bilmärke, som min älskade sambo kör.

Och att det enligt honom, är den bästa bilen man kan ha..


*Ha ha ha* Även när den ser ut såhär? Undrar jag då..



LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards