Alla inlägg under oktober 2011

Av Jenny-Blue - 12 oktober 2011 20:34


Glöm inte att ge ert bidrag..



Personligen tycker jag

att banden 2011 är skitsnygga!


Ska lätt köpa alla 6!



Av Jenny-Blue - 12 oktober 2011 20:26


Trodde att jag hade ett kexchoklad i skåpet.. men tydligen inte..?!

Eller så kan det vara så, att det fanns ett kexchoklad i skåpet, men

att det försvann när någon av mina tre pojkar hittat det..?!


Hur som helst.. så finns det inte där nu.. vilket gör suget ännu starkare..

- Buhu.. jag sörjer..

Av Jenny-Blue - 12 oktober 2011 20:20


När jag tittar på min sida, så ser jag att allt under besöksräknaren i sidomenyn, är borta.. Alla mina länkar och bilder, mm.. Försvunnit??!


Men det är nog ingenting att oroa sig för..

Det kommer säkert tillbaka igen..

- Hoppas vi i alla fall!

Av Jenny-Blue - 12 oktober 2011 11:38


I söndags var jag och barnen ensamma hemma, då Tomas hjälpte mina föräldrar med flytten.. Det funkar ett tag, för mig att vara hemma med barnen.. men sen blir jag rastlös och vill göra något.


Så vi klädde oss efter vädret, satte oss i bilen och körde bort till Mamma och Pappa för att se hur det gick med flytten..


När vi kom dit ville jag ha en kopp kaffe, vilket jag fick avnjuta på terassen.. Jonathan och Charlie gjorde mig sällskap..



Min Moster och Morbror var där och hjälpte till precis som Tomas och det verkade som om de hade koll på läget.. Barnen ville också hjälpa till, men då blev det lite rörigt, så vi gick bort till lekplatsen i stället..


   

Fullt ös!

   


   

Riktigt roligt att se ungarna leka så bra tillsammans!


Jonathan försöker hjälpa Charlie upp på taket, men det gick inte så bra..


Jonathan klättrar upp..

.. och Charlie vill också..


Sen ville jag ta en bild på de båda..

.. utan att de tramsade sig..

.. men det är näst intill omöjligt..


Det blev i alla fall en trevlig liten stund tillsammans! Och båda barnen fick springa av sig.. Innan vi gick tillbaka till "flyttgubbarna" gick vi inom affären och köpte vars en dricka, tablettaskar och lite choklad till mamma, alltså till mig..


En bra söndagsutflykt, med andra ord..

Av Jenny-Blue - 11 oktober 2011 13:38


I helgen lämnade jag ifrån mig nycklarna till mitt barndomshem. Nycklar som jag haft i 23 år.. Och igår blev de överlämnade till husets nya ägare..


Jag har inte själv bott i huset sedan jag flyttade hemifrån

som 20-åring, det vill säga de senaste 13 åren..

Men mina föräldrar har och jag har

kommit och gått som jag velat..


Men nu är det slut med det!

Efter 30 år, i samma hus, flyttar mina föräldrar ut..


Jag har fått nya nycklar, så jag kan fortfarande komma och gå som jag vill.. men det tar lite längre tid att ta sig dit, än vad det gjorde till det förra stället..


Hur som helst så är jag jätteglad

för mina föräldrars skull!!


Det nya huset är såååå fint

och det ska bli riktigt roligt att få

hjälpa mamma med att ordna och fixa,

inreda och organisera..


Det kommer att bli perfekt!


    

Av Jenny-Blue - 10 oktober 2011 10:00


IsaDora Gothic Black nr 191 och IsaDora Red Alert nr 644


 


9 svarta och en röd


Matcha gärna med ett rött armband, röda skor,

eller varför inte en röd detalj på tröjan..



Av Jenny-Blue - 9 oktober 2011 23:43

Ännu en helg har gått oss förbi.. Och imorgon är det måndag igen.. *suck* Fast sen å andra sidan.. så gillar ju jag måndagar.. så det gör inte så mycket..

Av Jenny-Blue - 6 oktober 2011 22:55


Rostat bröd med smör och ketchup..


- Ett riktigt Charmtroll..


Med Ketchup i hela huvudet..

 

*suck*


- MAMMAS ÄLSKLING! -



LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Skapa flashcards