Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Jenny-Blue - 5 augusti 2012 04:44


Är det inte Jasmine som håller mig vaken, så är det mina tankar..

Somnade på soffan.. och fick två timmars sömn, innan jag vaknade med ett ryck.. tror att jag drömde något, men kommer inte ihåg vad. Vet bara att jag har en konstig känsla i hela kroppen och det känns som om min magkatarr är på väg tillbaka..?!


Jasmine vaknade också på soffan, men fick mat och sover nu i min säng.

Jag försökte somna om, men det ville sig inte så bra.. Det börjar ljusna ute,

fåglarna har vaknat till liv och trafiken på motorvägen har kommit igång..


För första gången på länge.. längtar jag hem..

.. och mina tankar, som snurrar i hundranittio, håller på att spränga mitt huvud..


F*n.. Jag borde verkligen sova nu..!!

Jonathan och Charlie vaknar snart och vi har en dag full av saker, framför oss, som

måste göras innan vi åker på kalas klockan 16:00..


       



Några bilder från innan.. när jag var lyckligt ovetande om min nuvarande framtid..

       


Kan inte sluta tänka på att det är tolv år av mitt liv som nu är raderat..

- Missförstå mig rätt..

Alla minnen kommer ju att finnas kvar.. och våra fina barn!! Men allting som

vi byggt upp tillsammans.. Vår familj, vårt hem, våra liv..


Vi var 16 respektive 18, när vi träffades.. jag och Tomas..

Idag är vi 34 respektive 36.. Ja, så kan du räkna ut själv, hur

stor del av mitt liv som Tomas har varit..


Det gör ont att veta att Tomas inte ville kämpa för OSS, mer än vad han gjorde..

Även om vi hade väldiga dalar i mellanåt.. Men livet är ju ingen dans på roda rosor..

Och tro mig, när jag säger att det är jag MYCKET VÄL MEDVETEN OM! Men även om

vi hade våra tuffa perioder, kan jag med rent mjöl i påsen, säga att jag ALDRIG slutade

att kämpa för oss.. Och jag skulle ha fortsatt kämpa om Tomas hade velat, men att ensam

kämpa för ett förhållande.. i motvind.. Nä.. Det känns inte rätt..


Jag får helt enkelt kämpa i min egen kamp.. ensam.. utan min partner vid min sida..

Även om det känns tungt, så måste jag bara kämpa vidare.. Det finns liksom inget annat

val för mig.. Men jag sörjer dagligen, allt det som gått förlorat..


            


Försökte hitta en bild på Tomas och Jasmine.. men jag har inga..?!


Nä.. nu är klockan 05:48 och jag funderar på om man kan äta frukost nu..?!

Eller om man ska försöka sova en stund.. Risken finns ju dock då att jag inte

vaknar förrän väldigt sent.. om det nu skulle vara så att jag inte vaknar av

Jasmine eller pojkarna..


-Usch, alla dessa beslut.. Ja ja.. Vi får väl se vad som blir till slut..

Nu avslutar jag i alla fall här..


Sköt om er.. Ta hand om varandra och glöm aldrig bort vad ni har..

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards