Alla inlägg den 29 augusti 2012

Av Jenny-Blue - 29 augusti 2012 09:56


 

Har varit på jakt efter en ny jacka..

Och igår hittade jag en som föll mig i smaken!

Den var både skön och prisvärd.


Kolla in prislappen:

299 kronor, betalade jag!!

(..för er som inte orkar räkna..)


Jag bara ÄLSKAR mig själv

när jag gör sådana här klipp!

- En bild på det!!


* * * * * * *


Sedan gjorde jag ett klipp till..


Inte för att det var jättebilligt för plånboken,

men jag köpte dem på kampanj och jag tror

att de kommer att göra mig gott..?!



Har märkt att mina naglar börjar bli mjuka, för de

viker sig ibland.. och detta tar jag på fullaste allvar!!


Därför tänkte jag ge min lilla kropp en liten "boost" med

vitaminer och mineraler, så får vi se om det hjälper..?!


Av Jenny-Blue - 29 augusti 2012 07:45


Ja.. jag var ju så himla taggad igår.. Jobbade verkligen på så gott jag kunde, för

att bli färdig så snart som möjligt, så att jag skulle kunna sätta mig ner och blogga..


Kom hem, efter att ha varit och handlat, cirkus klockan 18 och sen var jag igång..

Tomas och pojkarna kom över en stund, för att hämta lite grejer. Vilket var bra för då

kunde Tomas ge Jasmine mat, medan jag sorterade tvätten..

Strax efter klockan 19 sprang jag ner i tvättsttugan för att kasta in de första

maskinerna. Tomas och pojkarna åkte hem när jag kom tillbaka upp i lägenheten 

och jag fortsatte att pyssla lite..

När det var dags för tvättstugan igen, satte jag Jasmine i bärselet, för att kunna

konka ner den sista tvätten.. Sedan stod jag där nere, i tvättstugan och donade

med alla kläder och handdukar, mm, en bra stund.. Jasmine somnade i allt oväsen

från maskinerna, men vaknade efter en stund och vi fick gå upp.. så hon kunde få

sträcka ut sin lilla kropp, innan det var dags igen..


Räkningarna skulle betalas, men fick ta en paus mitt i allt, då Jasmin vaknade och

skulle ha mat igen.. Sen var det dags för tvätten igen..

Tvätten var klar, vikt och hämtad, strax innan kl 23 och jag kunde äntligen sätta

mig ner för att äta min sallad, som jag köpte tidigare när jag var och handlade..

Jag åt och skulle precis ta fram min lilla bärbara, när Jasmine vaknade med en fis

på tvären.. När jag fått henne i säng igen hamnade jag i soffan.. sedan minns jag

inte mer.. Jag somnade.. som en slagen hjälte..


Jag fick förvisso, mycket gjort, under gårdagen.. men det var bara en massa måsten..

IDAG har jag lite mindre måsten, i alla fall fram till klockan 16:30 då jag ska vara på BVC

för att diskutera Jasmine's vikt.. Så IDAG blir det blogg!! Om Jasmine tillåter..?!


(Detta inlägg räknas inte till kvalitets-blogg-tid, då Jasmine fått mig att springa fram och tillbaka..)

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards