Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av Jenny-Blue - 31 augusti 2012 09:26


Vaknade imorse, cirkus halv åtta, av att Jasmine ville ha mat..

Det är fredag och jag mådde riktigt bra när jag, till tonerna av Tony Joe White, satte

mig ner vid frukostbordet för att käka mina knäckemackor och dricka mitt morgonkaffe.

Men så tog låten slut och nästa låt, som var med Van Morrison, började ljuda..

Och plötsligt.. från ingenstans.. kom tårarna..?!


Jag vet inte varför, men det fullständigt forsade ner för mina kinder..

Inte hysteriskt, inte med en massa tankar eller känslor.. Det bara rann..

Två minuter senare, gick det över igen.. lika snabbt som det kom..?!

- Underligt?!


Nu är det bra igen! Och jag ska göra mig iordning, inför dagens alla bravader..

Just nu spelar Tina Turner och jag måste nog spela om den igen, från början, med

lite mer volym.. så grannarna slipper höra mig.. när jag skrålar med..


- Ha en underbar fredag!

Ta hand om varandra och er själva..

Vi ses.. Tjingeling!

Av Jenny-Blue - 31 augusti 2012 02:17


Efter mycket om och men, kunde jag äntligen släppa datorn, för att få gjort lite mer nytta.. Sen att det kanske inte blev så överdrivet mycket mer nytta uträttat, är en annan femkrona..

Men jag fick i alla fall upp Jasmine's sängmobil.. som jag fantastiskt nog, kom ihåg att ta med mig hem från Tomas, senast jag var där..

Jag gjorde den strax efter vi fick reda på att bebisen i min mage, var en liten flicka.. Och som sagt.. NU sitter den äntligen på plats..!!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards