Alla inlägg den 27 september 2012

Av Jenny-Blue - 27 september 2012 11:41


- Jag vet inte varför..?! Men jag kan inte sluta tänka på Tomas idag..

Det är egentligen ingen "big deal" att han fyller år.. Han varken "nollar" eller

"femmar" (vilket kanske är mer vanligt att fira i vår ålder..?!) Men det känns

ändå lite konstigt.. Kanske kan det vara pga. att det är första gången på tolv

år, som jag inte behöver planera och ordna inför hans kalas.. som gör att det

känns som om jag glömt något..?!

Av Jenny-Blue - 27 september 2012 10:57


Jag tror inte det finns någon, som inte skulle bli glad..?!


Tänk att något så litet, som ett kort, som plötsligt

en dag trillar in genom brevinkastet, kan kännas så stort!


 


Det är mer än sällan, vi skickar "en liten tanke" via

snigelpost numera och det kan tyckas vara lite synd..?!


- Ett tips.. om du vill skänka någon glädje..

.. är alltså att skicka ett kort! 


* * * * * * * *


- Tack Linda!

Kortet du skickade, står på köksbordet och får mig

att le varje gång jag kommer in i köket och ser det!


LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards