Alla inlägg den 28 september 2012

Av Jenny-Blue - 28 september 2012 23:30


Efter att ha varit snygg, en hel dag.. och dessutom haft fullt upp med en massa måsten..


Är det bara sååå gött.. att få komma hem!

In genom dörren och in i garderoben

för att dra fram myskläderna..

- Ett par alldeles för långa mysbyxor.. egentligen

mammabyxor.. från när jag väntade Jonathan.

Ett vitt linne.. och en tjock, stickad tröja på det..

- LÖVELY!!!

- Ja.. och så här såg jag ut.. dagen det hände..?! Kan ha varit i förrgår?! Eller inte..?!

Det var INTE idag i alla fall.. för idag har jag gått med SVARTA mjukisbyxor, linne och GRÅ tröja!



Av Jenny-Blue - 28 september 2012 23:15


I onsdags var jag med Jonathan i affären..

- Äntligen skulle han få göra något

han länge önskat och tjatat om..


Gissa om han var glad..?!

Och gissa HUR glad han blev när han var färdig..?!



- Stora pengar.. för en "liten" kille!!

Mammas älskling!


Efteråt åt vi vars en MEGAmjukglass

med strössel.. och även om vi inte fick så

jättemycket tid tillsammans (en timme bara)

så blev det en trevlig stund, med en del go'a skratt!


- Det är nice att vara mamma!


Av Jenny-Blue - 28 september 2012 23:00


Igår skrev jag på Facebook, att jag hade gjort en "typisk Jenny"..

För de som undrade vad det var.. kommer svaret här.. i bildform:

Ett litet sätt att fira någon stort.. Ett flaggspel i taket.. och en himla massa ballonger i hela lägenheten..

Och så klart ett litet paket, att öppna..


- Ja, jag vet.. kan tyckas att han kanske inte förtjänar mina påhitt.. men va f*n..?!

Han är ju trots allt pappa till mina barn! Alla tre!!


Av Jenny-Blue - 28 september 2012 08:22

God morgon!
Känns lite häftigt att kunna säga så och det verkligen ÄR morgon..?! Annars brukar det vara mer förmiddag, när jag går upp.. *smile*

Det är fredag och solen lyser.. bara några enstaka, "Simpson"moln på himlen. Om bara en liten stund ska jag och Jasmine åka och köpa frukostbullar.. för att sedan åka vidare hem till en av mina kära vänner och äta frukost! Ska bli väldigt trevligt!!

Ja.. Nä.. Måste göra oss klara nu..
- Sjukt kaffesugen.. så vi får nog snabba oss..?!

Jag önskar er alla en underbar fredag!
Ta hand om er och var rädda om varandra!
Puss & Kram!!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards