Alla inlägg den 24 januari 2013

Av Jenny-Blue - 24 januari 2013 01:59


Dagen blev inte riktigt som planerad, då mitt lilla änglatroll varit sjuk idag..

Det började redan igår.. men idag har hon gråtit och snörvlat, hostat och haft feber..

Hon var varm redan när jag tog upp henne imorse.. och framåt lunchtid var hon uppe i 39,9..

men under kvällen sjönk febern och när hon kom i säng, för att sova för natten, var febern borta.

- Ganska påfrestande att ha en sjuk liten bebis.. Man kan liksom varken fråga vad hon vill, eller förklara vad som måste göras.. *suck* Men.. Det har gått relativt bra ändå, tycker jag..


Det viktigaste har varit att hon har fått i sig dricka.. Maten har det varit lite

si och så med.. men vatten har hon i alla fall druckit och det är ju ändå något..?!


Planen idag, var egentligen att vi skulle åka hem till min käraste vän Stina.. men med tanke på Jasmine.. och det faktum att hon faktiskt kan smitta.. så fick det bli en "hemma-dag" idag istället. Och min lilla gullunge har verkligen behövt denna dagen hemma..!! Tyvärr har min tid fått gå till Jasmine och hennes behov.. Kan man verkligen skriva "tyvärr"..? Ja ja.. Det har i alla fall inte blivit så mycket annat än disken.. som jag har hunnit med.. Jo, hunden har lyckats komma ut och jag har faktiskt hunnit äta middag.. men det är också allt.. Ja.. och så hann jag ju faktiskt med det där jag skrev om igår, att jag skulle fixa till mina naglar.. Fick en liten stund i förmiddags, som jag tog tag i det hela och filade till och målade..


Imorgon är det en ny dag.. som om du inte redan visste det..?! Och då får vi se om det är bättre med lillstumpan..?! Jag hoppas verkligen det, då det tar på krafterna.. mer än man kanske tror.. att hela tiden höra sitt "minibarn" gråta..


- Allt gott till Er! Puss och Kram!


LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards