Alla inlägg den 30 januari 2013

Av Jenny-Blue - 30 januari 2013 22:11


Något av det bästa som har hänt här på bloggplatsen, sedan jag började

blogga 2008, var när deras app till telefonen äntligen blev färdig!

Jag gillar appen skarpt, även om det finns vissa småsaker som jag

skulle vilja ändra på..?! Men över lag är jag glad över att den finns!!


-Bara det att inte behöva föra över bilder från telefon till dator.. innan

man kan lägga upp dem på bloggen är helt fantastiskt..!! 


Till en början har jag inte haft några problem.. men den senaste tiden har den

smidiga funktionen varit mer av en irritationskälla.. än smidig..?!


- Jag är inget datorgeni.. men jag är fullt medveten om att problem kan

uppstå.. Och jag vill egentligen inte "snacka skit" om appen.. men det

hade ju varit så mycket roligare om det hade fungerat..


   


- Lustigt nog gick just dessa tre bilder igenom, 

näst intill smärtfritt, på bara några sekunder..


Jag hoppas att det blir bättre i framtiden..

För jag gillar verkligen appen..!



LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards