Alla inlägg den 31 januari 2013

Av Jenny-Blue - 31 januari 2013 23:08


Dagen har varit helt okej..

Vaknade sent som vanligt.. men pojkarna slog nytt rekord.. och vi var klara på tjugo minuter..

Innan när hissen var avstängd, kunde det ta tjugo minuter bara att ta sig ner till bilen..?!

- Så dagens prestation, var ju mer än godkänd!! Livet har sina stunder, som man säger.. *smile*


Jonathan har varit i skolan.. och Charlie har varit på dagis.. och under tiden var jag och

Jasmine hemma.. Tanken var att jag skulle hinna med en massa småsaker.. men det blev mest

en massa telefonsamtal.. Bakade.. om man nu kan kalla det för bak..?! Maränger, som pojkarna

älskar.. Mest tänkt till fredagsmyset i morgon.. men även som en liten bonus till efterrätten, efter

dagens middag.. för att de var så duktiga i morse..


Eftermiddagen, gick väl relativt smidigt, tycker jag..

Pojkarna blev hämtade, middagen lagades och blev uppäten.. Ja, nästan i alla fall..

Kvällen kom och för första gången på länge.. blev det sagostund.. En väldigt lång sådan!!

- Jättemysigt att ligga i Charlie's stora säng.. tillsammans med de allihop.. Till och med

hunden var med på ett hörn! *smile* Och så klart var vi tvungna att föreviga detta lilla

event, med en massa bilder..


Här kommer tre av de bästa..

   


Ja.. Mycket mer än så, har jag nog inte att berätta om idag..?!

Imorgon är det fredag igen.. och då är det mys som gäller..

- Vi får väl se hur det går med det..?! Alltid lika spännande att vara trebarns förälder.. *smile*


Nu ska jag gå och göra mig redo för bingen..

- Natti natti Alla! Sov gott & Dröm sött!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards