Alla inlägg den 14 maj 2013

Av Jenny-Blue - 14 maj 2013 22:57


Tack vare Tomas underbara syster, fick jag det stora nöjet igår, att få vara med på genrepet inför dagens stora show på Malmö Arena.. Jag är inte jätteintresserad av Eurovision.. men helt klart väldigt glad över upplevelsen! Och jag kan säga att, om man alltid hade fått uppleva det live, hade intresset för det varit betydligt större!


Bevakningen utanför, var som värsta flygplatskontrollen.. vilket jag i och för sig kan förstå.. med alla dessa "stjärnor" på plats.. men väl där inne, var det som vilken ishockeymatch som helst..?! Det kändes inte så stort, som jag hade velat hoppas på, när man kom in till själva scenen.. men den var fin, med sitt svarta, blanka golv och ljussättningen var helt klart cool! De olika effekterna, i vissa nummer, gjorde låtarna.. Bland annat med eldregn.. och sprutande eldflammor.. och hela tiden farsinerades jag av allt scenarbete, alla människor som sprang fram och tillbaka.. för att inte nämna kamerorna som ständigt "svävade" runt.. Ja, totalt sett - En upplevelse att minnas.. även om det "bara" var genrep..!!


Här kommer några bilder från kvällen..

   Så här såg det ut, från min plats..


Denna bilden är tagen från en annan vinkel av scenen.. Bilden är tagen av Tomas syster..


     

Och dessa bilderna är tagna av Bi Liljeteg.. en arbetskamrat till Tomas syster..




LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards