Alla inlägg den 20 juni 2013

Av Jenny-Blue - 20 juni 2013 21:07


Jag har min själ missat en hel dag..?! Jag kunde svära på att det var onsdag idag..?!

Ja ja.. då är det ju inte så konstigt kanske.. att alla önskar varandra trevlig

midsommar.. eftersom det visade sig att det ju faktiskt är imorgon..?! *hi hi hi*

(Inte lätt att vara Jenny Blue, alltid..?! *ha ha ha*)


Dagen.. idag TORSDAG (?!) blev ganska så bra.. trots allt.. *smile*

Precis som jag skrev i tidigare inlägg, så åkte vi hem till Tomas

syster, där vi fick njuta av solen hela eftermiddagen..

- Något "klibbigt" men härligt att få komma ut!!


       

"Mina Jasmine" fick en spann med vatten att plaska i, vilket hon gjorde med förtjusning!


- Härligt att se sina ungar få njuta av trädgårdsliv, trots bristen på egen.. *smile*

Tack, älskade faster!! För att du finns och för att vi får lov att terrorisera dig och din familj!!


På vägen hem, körde vi inom Mc Donalds.. Ja, jag känner mig kass, men

helt ärligt så orkade jag inte ställa mig vid spisen, när vi kom hem..?!

Nuggets till Charlie och Wrap till mig.. och det kändes ändå helt

okej, att mysa till det lite så här.. dagen innan midsommar..?!!


.. Fast jag kan ju tycka att det var lite snålt i Charlie's påse med pommes..?!

Lite lustigt att Mc Donalds, enligt sin radioreklam, säger att "vi tror på ungdomar" och

att det är därför som det är mest ungdomar som jobbar på företaget..?!

Inget illa mot ungdomarna.. för jag tror också på dem! 

Är helt övertygad om att de kan komma i tid.. och att de kan ta

ansvar.. men inte fasiken kan de få ihop det till en "rätt, komplett order"..?!

Inte där jag brukar handla i alla fall..?!! Mer fel, än rätt..

Mer ofta än sällan, om vi säger som så..?!


Nåväl.. skit vilket.. vi fick mat i alla fall.. och mysigt hade vi det vid Tv:n, där

vi satt. Och det måste ju ändå vara det som räknas.. kan jag tycka..!


Som avslutning idag.. i alla fall på detta inlägg.. Får bli en bild på en av

de sniglar, som Charlie hittade i den lånade trädgården idag..

- Ja, grabben har rött nagellack.. Lite konstigt för dig kanske, men helt

naturligt (?!!) för oss..?! Han ville ju bara vara lika fin som sin faster.. *smile*

Av Jenny-Blue - 20 juni 2013 13:36


Klockan har precis passerat 13:00..
Jag har tvättat två maskiner tvätt.. och är alldeles strax klar med dessa, då jag bara väntar på att det sista ska torka..

För övrigt känns det skamligt att sitta inne.. fast jag sitter på balkongen.. en dag som denna..?!! Hade en vision i morse om att vi skulle åka till segevångsbadet, men när jag googlade efter öppettider, fick jag reda på att de tydligen håller stängt pga renovering.. och att de inte öppnar förrän den 1/7.. om de hinner bli klara tills dess..?! Så.. Det blev ingenting med det..

Sen tänkte jag att vi skulle ta oss hem till Tomas syster.. igen.. (Stackare.. blir terroriserad av mig och min barn i tid och otid..?!) Men jag kom på att hon skulle jobba, så det blev ingenting med det heller.. Kanske att vi åker dit lite senare..?! Vi får väl se..

Mmmmmh.. Det är dagar som denna, rastlösheten faller över en och kampen med att försöka behålla det inre lugnet sätter igång.. *suck*
MEN!! Jag vet att tiden kommer då jag får och har min alldeles egna plats i solen..

Här, en bild på "Mina Jasmine" mitt på gräsmattan, hemma hos faster..

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards