Alla inlägg under december 2013

Av Jenny-Blue - 14 december 2013 15:42


Mingel och after work igår.. Firmafest/ julbord ikväll.. Helgen fortsätter..

Och här kommer dagens bild!


Inte alla som har en fullbokad helg..

Av Jenny-Blue - 13 december 2013 09:24


Att vara tredje hjulet på jobb, två veckor i sträck.. har idag nått sin gräns..!!
- Tur att det snart är jul, för nu LACKAR JAG UR!!!!

Ha en trevlig Lucia, önskar jag ändå er alla..! (Bara för att jag fått en dålig start på dagen, betyder ju inte att ni måste ha det..?!)

Dagens bild, kanske inte helt oväntad..!!

Av Jenny-Blue - 12 december 2013 09:19


Usch.. Det är en seg dag idag, känns det som.. Tiden liksom bara smyger sig fram..?!

Men men.. Här kommer dagens bild:

Av Jenny-Blue - 11 december 2013 22:50


Oj, så duktiga barn vi har!

Charlie sjöng med i alla visorna.. och lilla, söta "Mina Jasmine" stod som ett ljus, under hela

sitt uppträdande. Till och med efter att hon hade fått syn på oss, stannade hon kvar på sin

plats..!! Hon såg oss, log och vinkade sedan lite diskret med ena handen, fortfarande med

armen avslappnad, hängandes ner på sidan av kroppen.. Hur jädra sött som helst!!


Sa ju innan, att ni skulle vara säkra på att jag skulle visa er bilder från "tågen".. och ja.. ni

ska få bilder.. Däremot är de kanske inte de absolut bästa..?! Mobiler i all ära, men det är

inga digitalkameror direkt..?! Men har man lovat, så har man.. så här kommer två stycken..

- En bild på Charlie.. och en på Jasmine..

(Har blurrat bilderna, lite extra, för att inte visa ansiktena på de andra barnen, vilket

man inte får utan deras vårdnadshavares medgivande.. Mest bara så ni vet.. *smile*)


 

C H A R L I E     och     J A S M I N E

- våra små "pepparkaksfilurer" -


        


.

Av Jenny-Blue - 11 december 2013 16:09


Står utanför dagis och väntar på Jonathan och Tomas, för att tillsammans med dem titta på Charlie och hans kompisar gå lucia..

Sen, när det är klart.. är det direkt in på Jasmine's avdelning, för att njuta ännu lite mer, av barnasång.. *smile*

Det blir Charlies sista "dagisuppträdande".. och Jasmine's första.. Bilder kommer, var så säkra..!!

Kram så länge!

Av Jenny-Blue - 11 december 2013 09:00


Dagens bild, är ingen bild..?! Utan en störtskön filmsnutt.. som jag råkade se härom dagen, när jag var ute och kollade facebook.. Den fick mig att skratta så gott, att jag helt enkelt bara MÅSTE dela med mig av den här på bloggen!! Den är inte lång, varar bara i 9 sekunder, men den är helt klart värd sin tid..!!


- Vassegoda.. Enjoy!!



Av Jenny-Blue - 10 december 2013 09:15


Nu såhär, bara två veckor kvar till julafton, är det fler än många som bakar och pysslar.. Dekorerar julgranar och bakar lite till..?! Och det är ju bra..?! Själv är jag inte lika flitig, men det känns ganska så bra ändå.. då jag inte drabbats av "julstressen".. *smile*

Hur som helst.. Ni har väl inte glömt skinkan..?! Och med det sagt, kommer här dagens bild:

Av Jenny-Blue - 9 december 2013 17:14


Måste köpa cigg och sitter och väntar på min tur.. Nej det gör jag inte, för nu blev det min tur.. en sekund bara..

( - en sekund..)

Så.. KLAR! Sätter mig här och skriver klart, medan jag dricker mitt kaffe.. på Burlöv C. så klart.. *smile*

Det har varit en riktigt bra dag på jobb idag! Det började med att jag kastade mig in i fullt tempo, när jag kom kl 8:00.. Riktigt nice! Positivt stressande.. I like!!

Efter frukosten lugnade det ner sig en aning, men tack vare den sköna starten, gick det bra det med..

Andra saker som förgyllt min dag, var bland annat, besöket av "Putte" och den go'a kramen jag fick!! Kul att se dig, Anders, alldeles för länge sedan sist..?!


Nej, nu känner jag att jag inte kan sitta här längre.. och dessutom är kaffet snart slut..?! Jag går till bilen igen. Hoppas folket som jag passerar, ut mot utgången, flyttar på sig.. Annars kommer vi att krocka.. Är helt inne i min telefon nu.. (Snälla, märk inte ord nu bara..?!) *hahaha*

Oj, vilket flummigt inlägg..?! Sorry! Känner mig lite berusad av alla goda vibbar dagen gett mig, såhär långt och då väntas fortfarande mer.. Är bjuden på middag ikväll, vilket jag verkligen ser fram mot..!

Tah taaah, så länge!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards