Alla inlägg den 5 februari 2014

Av Jenny-Blue - 5 februari 2014 23:33


Ja, för alltid är det något som ska bråka.. klydda.. ställa till det..?! *suck*

Och redan nu kan jag ana att 2014 kommer att bli ett tekniskt problem-år..?!

Min telefon gick sönder för några veckor sedan, men kunde bytas ut tack vare försäkring.. Nu har datorn havererat!

Då var det väl bara tv-apparaterna, "plattan", stereon och barnens x-box kvar..?! Men året har bara precis börjat, så det ska nog hinnas med det också..?!

Lite ledsen i ögat är jag nog nu.. Min "lilla svarta".. - ingen synlig bild..
- Buhuuuu!! Vad ska jag göra utan min lilla ögonsten?! Åh så himla klyddigt det blir.. att komma åt och flytta allt innehåll..?! *Suck!* Känns inte bra alls!! Alltid ska det vara nått?!

- Ja ja.. Bit ihop Jenny..! De ordner se nog..?! Men först blir det nog till att gråta en skvätt..

Och sen, efter torkade tårar.. får man svära en stund.. låta uppgivenheten få gå sin stilla gång.. Och SEN kanske det blir bra igen, när jag tar tag i skiten och får det fixat..?!

- Spännande att se vad som havererar här näst..?! Eller inte?!! Bara det inte är trimmern, som ska göra Bella fin imorgon?! Det hade ju kunnat få extrema konsekvenser..?! Och men för livet..?! *Ha ha ha..*

- Ja ja, vi får väl hoppas på att det räcker med det som har hänt.. mobil och dator.. och att jag har fel ang. 2014.. Men jag kommer ändå att hålla alla tummar och tår imorgon, när Bella är iväg för att bli trimmad..


- Gudarna vet, att hon behöver det..?!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Skapa flashcards