Alla inlägg den 4 april 2014

Av Jenny-Blue - 4 april 2014 21:06


Som ni kanske har missat.. ?! ..så njöt jag av en kravlös stund, för mig själv igår.. Var på Mobilia och lullade runt, i min ensamhet.. Köpte en ursöt klänning till Jasmine, inne på Åhlens, som jag, helt enkelt bara inte kunde motstå.. En långärmad, mörkrosa klänning, med en himla massa ljusrosa hjärtan på.. Jättesöt!! Känner mer och mer, hur farligt det är, kombinationen "mitt shoppingintresse" och "att ha en dotter"..?! Shit..?! Jag blir helt sjuk, av alla söta saker.. allt ifrån kläder och skor, till mjukisdjur och hårsnoddar..?!


Jag var även inom Euro Nail och fick bokat en tid, för att fixa till mina naglar.. (Ja, jag vet att det inte var så himla länge sedan, som jag fick dem gjorda.. men Herre Gud så lyxig man känner sig, när man sitter där och blir ompysslad..!! *Mmmmh, det passar mig, väldigt bra*)


Så.. idag klockan 16, var jag tillbaka på Mobilia igen.. 

Det blev "bara" nagelfix idag dock.. då jag hade planer tillsammans med min familj efteråt.. Fredagsmys, med pizza, så klart.. men vilket idag blev något annorlunda än vanligt, då det gjordes helt utan tv..?! Lite musik på i bakgrunden. Jag och Tomas.. och våra två pojkar.. tillsammans runt vardagsrumsbordet.. (Jasmine, min lilla skatt, var så trött att hon fick gå och lägga sig, därav var hon inte med.) Vi åt och pratade. Pratade och skrattade..precis som en bal på slottet.. *smile*

Hahaha.. Kanske inte riktigt, men ändå underbart!!


Ja.. mycket mer än så har det inte varit idag..?!

Inte mer än jobb, jobb, jobb.. men det är ju som vanligt, så

det känner jag inte att jag behöver trötta er med. Inte just nu i alla fall..


Just nu, i skrivande stund, sitter jag på Tomas balkong och känner att det börjar bli aningen kallt i fingrarna.. Pojkarna, alla tre, sitter där inne och tittar på tv.. och om bara en liten stund, ska jag gå in och göra dem sällskap..


Jag önskar er en underbar fortsatt fredag.. och en skön helg!

Puss & Kram

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Skapa flashcards