Alla inlägg den 20 april 2014

Av Jenny-Blue - 20 april 2014 12:47


Jag följer ett konto på Instagram som heter @ohmygoshpolish. Ett konto med hundratals

färgstarka bilder på just naglar och lack.. och är du lika intresserad av detta som jag, så

kan jag varmt rekommendera, denna fantastiska inspirationskälla!


Jag har samlat ihop några bilder, gjort tre kollage och delar med mig av dessa här på min

blogg, för att ge er några exempel..


- Väl bekommen!


      

(Jag har ingenting med detta konto att göra, mer än att jag följer det, tycker att det är bra och

delar med mig av det trevliga från @ohmygoshpolish)

Av Jenny-Blue - 20 april 2014 11:33


(Jag har gjort ett kollage, av alla de 16 bilderna.. Klicka på bilden för större format..)

 


De bilder jag reagerar mest på, är toarullen, tårtan och tuggummit.. men alla bilder är "stötande"..


.

Av Jenny-Blue - 20 april 2014 11:08


Igår, blev en riktigt härlig dag.. med tre timmar vid strandkanten i Svarte, på Österlen..

Ungarna älskade det och vi fick lova dem att vi ska åka dit igen..


För mig var det helt underbart, då jag, utan krav, kunde sitta ner i solen och bara njuta..

Dels till ljudet av vågorna, som stilla skvalpade in mot stranden, men också till synen av

våra barn, som bekymmerlöst gick, delvis sprang, fram och tillbaka, letandes efter stenar.


Det var fina stenar, stora stenar, pyttesmå stenar.. Stenar som liknade fjärrkontroller och

bandyklubbor.. Platta stenar, runda stenar, lena stenar..

- Ja.. Det var en himla massa stenar.. *smile*


Här kommer några bilder..


           

  


.


LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards