Alla inlägg den 1 maj 2014

Av Jenny-Blue - 1 maj 2014 14:02


I solens varma strålar, sitter jag nu.. rakt upp och ner och bara njuter, på en trätrappa på Almåsa. Barnen springer förvisso runt och låter.. som barn ska.. men lugnet i kroppen är totalt.. Och kaffet i koppen gör tillvaron komplett!

Gårdagen, efter jobb, bjöd på fotbollsträning för Jonathan och Tomas, medan jag, Jasmine och Charlie gick till Husie Mosse för att titta på majbålet.. Det var väl inget speciellt, enligt mig.. Jag har lite svårt för stora folkmassor (har jag kommit på..) men Charlie tyckte det var bra.. Jasmine var nog mer intresserad av bullarna vi hade med oss, än vad hon var av elden.. men det blev en trevlig promenad tillsammans.

Tomas och Jonathan var klara på träningen, lagom till att vi andra var klara med vår promenad.. och kunde hämta upp oss på vägen.. så vi kunde åka och fixa käk tillsammans..

När vi kom hem, åt vi.. tjafsade lite.. (som alltid innan läggdags..?!) Barnen kom i säng, filmen laddades.. och sen somnade jag i soffan.. *smile*

Idag är det ännu en ledig dag.. en av det göttiga sakerna med våren.. och vi tar dagen lite som den kommer.. Just nu är vi som sagt på Almåsa, men är snart på väg härifrån, för att dra vidare till fotbollsplanen.. Sen får vi se vad som händer..

Ha en trevlig dag Alla!
Vi ses.

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards