Alla inlägg den 30 maj 2014

Av Jenny-Blue - 30 maj 2014 16:54


Jaha.. Så sitter jag här igen.. På min balkong.. och njuter i solen..

Timmarna på jobb, kändes väldigt långa.. men när det väl var dags att

gå hem, kändes det som om dagen ändå hade gått rätt fort..?!


Tog ett varv inom Burlöv C. och köpte mig, som vanligt en Latte Vanilj.. innan jag

körde bort till Toftanäs, för att köpa mig en vattenslangng, så att jag ska kunna

tvätta bilen.. Vi har tvättplatser i garaget, med tillgång till vatten, men slang får man

ha själv.. Och eftersom jag har svårt att se mig själv med att stå och ösa bilen med

hjälp av en liten plasthink, som rymmer typ.. fem liter, tog jag äntligen tag i

mig själv och fick inhandlat det som jag så länge tänkt att införskaffa..


- Lite trist dock att båda platserna var upptagna när jag kom hem.. men sen å

andra sidan..?! Jag sitter ju i solen nu, vilket jag inte hade gjort om där hade varit ledigt..

Barnen är hos Tomas.. eller ja, de två minsta..

Jonathan är och bowlar med sin farfar idag.

Pratade med Tomas tidigare och bestämde att jag skulle

komma hem till honom klockan 18, så vi kunde äta tillsammans..

Det blir bra! Jag hinner alltså sitta här en stund till.. i solen.. och göra ingenting..

Eller förresten..?! Jag borde kanske gjort något åt mina håriga ben..?!


Sitter med båda upp över bordet..

 .. som en liten groda på spa.. och ser några enstaka hår

fladdra i vinden.. Det är skönt med sol, men den avslöjar en del..

Om det inte är damm på Tv-bänken, så är det hår på benen..?! *suck*

- Jag tittar på klockan.. Ja, jag hinner.. *smile*
Vi ses kanske igen.. senare..?!
Puss & Kram så länge!


LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards