Alla inlägg den 14 juli 2014

Av Jenny-Blue - 14 juli 2014 14:29


Det finns fortfarande många människor som anser att facebook är mer ett fördärv, än något bra..
Och ja, visst kan jag hålla med om detta i vissa lägen.. men alla har vi våra egna erfarenheter..

Somliga har ett konto, sedan år tillbaka.. och är nöjda med det. En del har haft ett konto, men av
olika anledningar, stängt ner det igen.. Andra "vågar vägra" fortfarande..

Inget är varken rätt eller fel, enligt mig.. Känns som om det kvittar liksom..
- Alla har ju rätt att få välja själv! (än så länge i alla fall..?!)

Ja, men ändå..?!
Det jag skulle komma till var, i alla fall det, att ibland.. tack vare facebook.. "trillar" man över saker som är riktigt coola.. Saker som man kanske inte annars hade fått ta del av.. Saker som jag tycker förtjänar all uppmärksamhet de kan få.. Så idag tänkte jag dela med mig lite av "de coola grejer" jag har sett via facebook..

- Varsågoda..


Sen ibland hittar man sånt som man bara blir glad över att se.. Sånt som värmer hjärtat och får en att le..
- Som dessa glada hundarna tillexempel..

(Hunden längs upp till vänster, på bilden här ovan är min absoluta favorit.. så otroligt söt.. och glad.. *smile*)

- - - - - - - - - - - - -

Fler coola grejer är de här bilderna på olika statyer, skulpturer, som jag lätt hade kunnat ha hemma i trädgården.. (som jag inte har..)

(Bilden med människorna som kommer upp ur marken, är helt klart en av mina favoriter..!)

Ja, det var väl lite av det goda.. Hoppas det smakade..?!
- Toodeloo!!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Skapa flashcards