Alla inlägg den 16 augusti 2014

Av Jenny-Blue - 16 augusti 2014 14:50


Sa jag att jag skulle sätta igång med dagen..?! *smile* När jag kom in från balkongen, precis efter att ha publicerat dagens inlägg.. fann jag lilla Jasmine, sovandes i en av sofforna..


Så, vet ni vad..?!
- Jag väntar en liten stund till.. *smile*

Av Jenny-Blue - 16 augusti 2014 14:33


Det är alltid lite segt att komma igång, efter en härlig sovmorgon.. (Vaknade, väl utvilad, klockan 10:27.. och det tackar jag för..)

Ingen panik, vad gäller dagen.. så då kan man ju passa på att softa lite..?! Det är först klockan 17, som jag, Charlie och "Mina Jasmine" ska vara borta.. Middagsbjudning hos Maria, en barndomsvän till mig och hennes familj, ute på Almåsa.. Tomas och Jonathan har åkt på fotbollsläge och kommer hem först imorgon.. så det blir bara jag och "de små" som åker.. Men det ska bli trevligt och barnen ser fram mot det..!

Igår var vi dock hela familjen, tillsammans, på kalas.. hos ett par goda vänner till Tomas.. och det var också trevligt..! Barnen lekte och maten var nice.. Fantastisk potatisgratäng och grillat vildsvin, mm.. Yummy!!

Vädret idag, är väl inte jättehärligt..?! Känns att sommaren är slut..! *buhu* Men det är väl bara till att gilla läget..?! Ett halvår av kyla står inför våra fötter.. och vi är inte riktigt där än..?! Men som sagt, inget att göra åt det. Får ta en dag i taget helt enkelt.. men saknaden efter värmen kommer att vara där hela tiden!!!

Jaja.. Nu får jag väl ta och göra det där jag sa.. sätta igång..?!
- Må gott.. Vi ses!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards