Alla inlägg den 8 september 2014

Av Jenny-Blue - 8 september 2014 22:44


Jaha..
Så kom tiden på dygnet, då jag äntligen sitter ner.. Och jag har en svag aning om att det
finns en, eller annan, som är nyfiken på vad det var jag skulle göra idag, klockan 18..?!

Så.. nu ska ni få höra.. (men lova mig att inte ropa hej, riktigt än..)
Saken är den.. att idag har vi varit och tittat på ett hus.. (Väntaaa..)
- Inget speciellt i sig kanske, då vi hållt på med denna lilla "extrahobby".. i lite mer än ett år nu..?! Men lite speciellt i alla fall, då detta var andra gången som vi tittade på just detta huset. (Väntaaaa..) Det har hänt förr, att vi tittat på samma hus två gånger, så håll tillbaka.. Men jo, mina kära läsare.. Ett bud är lagt.. (av oss då alltså, om ni inte redan förstod det.. *smile*)

- Nuuu.. ska vi dock inte skena iväg i lycka och börja sväva iväg i fantasin.. (Ja, jag skriver till mig själv här också..) Vi är långt ifrån framme än!! Tro mig.. Jag har kollat hus i femton år.. (utan överdrift, tragiskt nog..) Jag har varit med om budgivningar förr.. och jag vet att det inte alltid slutar som man hoppats. Sen finns det ju en mening med allt, enligt mig.. inte alltid av samma mening som man själv tycker.. Men "meningen" finns där och den här gången hoppas vi verkligen på att "meningen" är till vår fördel.

Så ja.. Nu väntar vi och ser.. Kanske blir det..? Kanske inte..?
- Men för säkerhet skull.. För vår skull.. Håll alla fingrar och tår.. *smile*

Och med den uppdateringen säger jag:
- Puss & Kram.. och önskar er Alla, en riktigt skön avslutning på dagen!

Av Jenny-Blue - 8 september 2014 12:25


Jag har väl sällan längtat efter en måndag, som jag gjort efter denna..?! Inte för att jag har längtat efter jobb.. Oh nej!! Det är det som händer ikväll.. klockan 18.. som jag har längtat efter hela helgen..

Jag skriver i gåtor..?! Mmmmh, det gör jag..! Vet ju inte riktigt hur det slutar..?! Så ja, ni kommer inte få veta något förrän ikväll.. efter kl 18..

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Skapa flashcards