Alla inlägg den 22 september 2014

Av Jenny-Blue - 22 september 2014 16:11


Finns det något härligare, än när livet flyter på..?! Vågar påstå: Nej.

Ska bli ytters skönt när det väl händer igen..?!!

Mår fortfarande inte hundra.. (mer som 17,5..?!) Men vad gör väl det om hundra år..?! "Suck it up and move on!"

Står på jobb, snart på väg härifrån.. Är fullt medveten om kaoset, som kommer att vara, tre minuter efter att barnen sitter samlade i bilen.. men det gör ingenting..!! Har längtat efter mina barn hela dagen och ser faktiskt fram emot en högljudd eftermiddag.. *smile*

Vet att jag inte kommer att kunna sätta mig ner och andas ut, förrän alla mina tre busar ligger i sina sängar och trynar kudden.. Gissar väl på att klockan kommer att vara någonstans runt 22.. när jag återkommer hit till bloggen och kanske ger er en något piggare uppdatering..?!

- Tah Tah..!!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Skapa flashcards