Alla inlägg den 6 januari 2015

Av Jenny-Blue - 6 januari 2015 20:20


Så var det snart dags..
Imorgon kommer dagen, som jag med nyfikenhet och spänning, sett fram mot, sedan jag sa "tack och hej" till fabriken.. för cirkus två veckor sedan, då jag gick på julledighet.. Två veckor går fort.. men det känns, tack vare min längtan och förväntan, som om jag varit ledig längre än så.. Och med detta kan jag väl bara anta att jag är riktigt uppvilad och redo för mitt nya äventyr..?!

Sjukt taggad, har jag under dagen sett till så att jag har allt framplockat, som jag behöver ha med mig inför morgondagen.. Lite sådär (?!) att jag inte gjort klart mina roliga inneskor, men det ska nog gå bra ändå.. *smile*

För övrigt har det varit en ganska så lugn och behaglig dag.. Jag har inte gjort något värst vettigt, men jag har börjat ett nytt projekt, att göra en vägg- (eller fönster-?) dekoration, som jag fick en idé om igår.. Den är inte riktigt klar än, då jag tog en paus för att fixa mina naglar.. men jag är ganska så säker på att den inte går någonstans och att jag därför kan fortsätta senare, när jag får en stund över..

Nu ska jag ut med hunden.. sen ska jag förbereda det sista inför morgondagen.. innan jag går och gör mig redo för sängen..

Tänkte egentligen inte visa er förrän den var klar, men.. jag kan inte låta bli..
- Därför.. här ett smakprov på mitt halvfärdiga projekt.. *smile*

Sorry, för en taskig bild, men det blir aldrig bra foto, när man plåtar med plattan..
- Den ser inte så stor ut, men den är nog 45x65 cm cirkus, så den är relativt stor ändå..
Gjord mestadels av ståltråd.. men även pärlor och band..
Mmmh.. Det blir nog bra när den är klar..?! Vi får väl se..?!

Nej.. Som sagt.. Nu ska jag ut med doggy..
Vi ses imorgon..
- Jag måste ju få berätta om min första dag på jobbet..?!!

Puss & Kram!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards