Alla inlägg den 4 februari 2015

Av Jenny-Blue - 4 februari 2015 22:54


.. Inte för att det går att jämföras med de "stora bloggarna"..

men alla måste vi ju börja någonstans, eller hur..?!


  

- Kul, tycker jag.. för sån är jag.. *smile*


* * * * * * *


Annat som jag finner vara kul.. *smile* är dagens lilla #DIY

- En gammal, tråkig lampa..

.. som fick nytt liv och ny plats.


* * * * * * * * *


Fler bilder.. på annat..

En liten (20x20cm) uggletavla, gjord speciellt till en av mina arbetskamrater..

- Inte varje dag man fyller tjugofem.. *smile*


* * * * * * * * * *


Jag fortsätter mitt medley.. med några kollage, med foto tagna utanför jobb..

   


* * * * * * * * *


- Ett annat foto - på "ett hål i himlen".. tagen från Tomas balkong..


- Poj oj oj.. Så mycket blandat..?!

Annars är väl allt under kontroll.


Dagarna knallar på.. och jag mår "fina fisken" på jobb.. Ungarna förgyller livet och skratten tillsammans med mina nya arbetskamrater kan få mig att le flera timmar efter det att jag har kommit hem.. Samtidigt som barnen på jobb stillar min saknad efter mina egna ungar, de veckor de är hos sin pappa.. kan "jobbebarnen" ibland få mig att sakna dem ännu mer.. Men i det stora hela känner jag mig mer lyckligt lottad, än ledsen i saknad..


- Världens go'aste ÄnglaTroll.. mammas älsklingar!!

Jag verkligen längtar, tills de kommer hem igen!!


   

     


- Ska bli spännande att se hur de kommer att reagera på min lilla överaskning, som jag

börjat på idag.. även om jag är ganska så säker på att de kommer att älska den.. alla tre!!

(Mer än så säger jag inte idag, men det kanske kommer i ett senare inlägg.. om jag inte glömmer?!)


* * * * * * * * * *


Nej mina vänner.. Nu måste jag gå och nanna kudden!!

 - Det kommer ju en dag imorgon också!


.

.

.



 

.

.


 

.

.

.

 

 



Av Jenny-Blue - 4 februari 2015 12:32


Jag finner det ytterst behagligt, att skratta gott, tillsammans med barn och pedagoger, sittandes runt matbordet..

En stund att reflektera över varandras egenskaper, kunskaper, tycke och humor..

- Åh du fantastiska arbetsplats!!

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards