Alla inlägg den 7 februari 2015

Av Jenny-Blue - 7 februari 2015 12:03


Blev inte riktigt som planerat i tanken igår, då min älskade Charlie fick ett infall.. och ville sova över hos kusinerna.. Men Jonathan och Jasmine var i alla fall hemma (hos Tomas) .. så dem fick jag träffat igår..!!

Somnade på soffan, vilket inte heller var planerat.. då jag hade sett fram mot den där irish coffee:n, som Tomas så fint hade fixat ingredienser till..?!
- Men hej, jag hann med pizzan, innan jag somnade.. och det måste ju ändå räknas som lite fredagsmys i alla fall.. Dessutom - ska man nog inte kräva mer av sig själv, när man har haft "öppning" på jobb, samma dag..?! *smile*

Eftersom jag vanligtvis inte brukar åka hem till Tomas, förrän på lördagar, känns denna lördag som söndag.. Så tekniskt sett, har jag vunnit en dag.. i alla fall i tanke och känsla.. *smile* Och ja, det känns nice!

Just nu är vi, hela familjen, hemma hos kusinerna.. En kombinerad "hämtning-av-barn-och-frukost-tillsammans" grej, på morgonkvisten.. en solig, men blåsig lördag, som denna..!!
- Trevligt..

Ikväll är det "Mello", deltävling ett.. Ingenting som jag egentligen finner något intresse i, men eftersom jag och Jonathan ska hem till en av mina arbetskamrater, blir det en ball grej av det hela! Ska bli trevligt.. och garanterat gott.. då det blir taco's att trycka in i foderluckan.. *smile*

Vi väntar på "Farfar".. som är på väg hit. Jasmine ville ha glass.. och efter ett tips från "Faster", ringde hon till honom och "blinkade in sig", eftersom glassen var slut här hemma..

- Och där kom "Farfar"..!! Nu blir det glass!!

Ses sen.. om jag inte hinner somna på soffan..?! *smile* Puss & Kram

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards