Alla inlägg den 13 februari 2015

Av Jenny-Blue - 13 februari 2015 09:01


Att man snubblar in på dagis, kan ju hända vilken dag som helst.. Men att man blir av med bensinkortet, när man står med nästan tom tank och ska tanka, känns ändå lite som en "fredagen-den-trettonde-varning"..?!

Jag brukar inte ha någon större otur, denna dag.. Kanske för att jag har otur hela tiden..? Eller för att jag väljer att se det som något annat..?! Oavsett, så kan det ju vara så, att 2015 kommer att vara ett bra år, med undantag för just de fredagar, som slår in den trettonde..?! 2014 känns mer som om det var kaos hela tiden, så där spelade det ingen större roll..?!

Jaja.. Vi får väl se hur det artar sig.. Har en månad på mig, för tur.. innan nästa fredag den trettonde inträffar.. (13/3) Blir spännande att se om jag har rätt, inte bara i teorin, utan även i praktiken..?!

Simma lugn! Och se upp för eventuella faror.. *smile*

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards