Alla inlägg den 6 maj 2015

Av Jenny-Blue - 6 maj 2015 19:42


Jag hade planer på ett lite större och kanske något djupare inlägg än vanligt.. Har lyckats sortera tankarna en aning..?! Men så ser jag på klockan och inser att barnen alldeles strax ska göras iordning inför sängen.. Så jag väljer att spara det planerade till ett senare tillfälle..

Jag sitter hemma på min balkong och njuter av det behagliga vädret, tillsammans med en god kopp kaffe, såhär en stund efter maten.. Skönt att sitta ner en stund, med tanke på att jag har varit igång sedan 05:15 imorse.. Verkligen suger i mig varje sekund som mina fötter få vila..

Dagen har varit, minst sagt.. annorlunda..?! Och den blev sådär lagom galen, redan imorse, strax innan frukost.. då jag, helt oplanerat, brände frukostgröten och fick hela förskolan att lukta beskt.. Men barnen åt som hästar.. så jag gissar på att den blev godkänd i alla fall.. *smile*

Hoppla !! Och där spillde pojkarna ut ett glas mjölk över hela diskbänken..?!
Ett något abrupt slut på detta inlägg, men jag måste rusa igen..

Om turen står på min sida, återkommer jag senare ikväll.. Om inte, får ni hålla er till tåls minst ett dygn till..?!
Puss & Kram

LITE MER OM MIG...

KALENDER

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

   

 

      Privat konto: 

     jenny78blue 

 

    Konst konto:

     jenny78blue_art

 

      MaryKay konto:

     jennyblue_mk

 

 

LETAR DU EFTER NÅGOT SPECIELLT? SÖK HÄR:

SIDOMENYN UPPDATERAD

    16 augusti 2023

 

BLOGGFÄRG UPPDATERAD

    15 augusti 2023 

 

MIN KONST - HEMSIDA

www.jennyblueart.com

 

Följer du länken ovan, hittar du info om bokade utställningar, mig och mina verk, presenttips, mm..     

 

      

     

     

         

            - Välkommen!

 

 

LÄNKAR TILL ANNAT VIKTIGT

     

         

     

        

     

 

     

 

     

 

 

KATEGORiER

BELLA i mitt minne

   7 sep 2005 - 15 jun 2016

PitaPata Dog tickers

ARKiV

   

 

 

 

       

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       

 

 

 

      

 

 

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards